افزایش رضایتمندی مردم در گرو ارتقا کیفیت و کمیت خدمات آب و فاضلاب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در نشست و هم اندیشی با همکاران معاونت خدمات مشترکین و درآمد افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین را در گرو بالا بردن سطح کیفی و کمی خدمات آب و فاضلاب دانست.

در این نشست خوش سیرت ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مجدانه صورت گرفته در این معاونت، با مهم بر شمردن مسئولیت معاونت مشترکین و درآمد ابراز امیدواری کرد تا با تلاش های صورت گرفته بتوان سطح خدمات رسانی به مردم ارتقا یابد.
لطیف خوش سیرت رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاکید بر این موضوع که افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین از شرکت در گرو ارتقا کیفی و کمی هر چه بیشتر سطح خدمات رسانی آب و فاضلاب است افزود: در این روزهای پایانی سال میبایست تمام تلاش و همت خود را به کار بگیریم تا بتوانیم خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان این موضوع که شناسایی مطالبات و تلاش بر وصول به هنگام آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تاکید کرد: باید دقت و تلاش شود وصول مطالبات به هنگام و مستمر صورت گرفته چرا که منظم بودن این امر مهم ترین نقش را در خدمت رسانی شایسته به مردم و مشترکین ایفا میکند.
در پایان این جلسه هم اندیشی، لطیف خوش سیرت از همکاران این معاونت خواست به روز نمودن و گاها بازنگری در روش های ارائه خدمات به مردم و متشرکین، با تاکید بر رویکرد ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری صورت گیرد.