افتتاح و کلنگ زنی ۱۳ پروژه برق رسانی شهرستان دره شهر

به مناسبت هفته دولت و با حضور بهزاد علیزاده نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه دره شهر، ۱۳ پروژه برق رسانی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

گزارش برقآب، به مناسبت هفته دولت و با حضور بهزاد علیزاده نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه دره شهر، ۱۳ پروژه برق رسانی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

گزارش فوق در مورد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام و فعالیت‌های او در حوزه برق رسانی در شهرستان دره شهر صحبت می‌کند. در قسمت اول، اعتبار پروژه‌های افتتاح شده از جمله سه پروژه با اعتبار ۴۸ هزار و ۶۱۹ میلیون ریال و ۱۰ طرح با اعتبار ۱۹۹ هزار و ۷۶ میلیون ریال ذکر می‌شود. مقاله سپس به اظهارات مدیرعامل درباره هزینه اتمام این پروژه‌ها پرداخت می‌کند که به مجموع ۲۴۷ میلیارد ریال می‌رسد.

سپس، توسعه و اصلاح شبکه برق در روستاهای عباس آباد، علی آباد، وحدت آباد و فاضل اباد با اعتبار‌های مختلف آورده می‌شود. همچنین، برق تعداد ۱۳ خانوار عشایر دره شهر از طریق سامانه‌های قابل حمل خورشیدی تامین شده است و تعداد ۲۶ دستگاه نیروگاه خورشیدی حمایتی ۵کیلو وات در شهرستان دره شهر احداث شده است.

در پایان، توسعه شبکه شهری و روستایی و بهسازی روستاهای قلعه تسمه، جهادآباد، اسلام‌آباد، دشت چمران، گرز لنگر، کله جو و بهمن‌آباد رشنو نیز به عنوان دیگر طرح‌های اجرایی در شهرستان دره شهر ذکر می‌شود.

این مقاله به طور خلاصه در چهار بخش پوشش داده شده است: افتتاح پروژه‌ها و اعتبار آن‌ها، هزینه اتمام پروژه‌ها، توسعه شبکه برق در روستاها و استفاده از منابع خورشیدی و ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی. هر بخش حداقل دو پاراگراف دارد.