اعطای پروانه فعالیت مرکز کارآموزی بین کارگاهی به توزیع برق اردبیل

همزمان با روز کارگر، ۱۱ اردیبهشت  مرکز کارآموزی بین کارگاهی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اعطای مجوز توسط  سرپرست  آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل شروع به کار کرد . در مراسم افتتاحیه این مرکز که به صورت ویدئو کنفرانس با دستور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی […]

همزمان با روز کارگر، ۱۱ اردیبهشت  مرکز کارآموزی بین کارگاهی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اعطای مجوز توسط  سرپرست  آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل شروع به کار کرد .
در مراسم افتتاحیه این مرکز که به صورت ویدئو کنفرانس با دستور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای و معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل انجام شد، مرکز بین کار آموزی بین کارگاهی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نیز افتتاح شد .
ناصر عبدالهیان  معاون بهره بردای و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل  در این  مراسم، ضمن ابراز خرسندی از همکاری دوجانبه‌ با اداره‌ کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در توانمندسازی و تربیت نیروی کار ماهر با رویکرد دانش‌ افزایی و مهارت‌ افزایی گفت:  ایجاد مراکز کار آموزی جوار کارگاهی و بین کارگاهی می‌تواند با تربیت نیروهای ماهر و کاربلد، توانایی‌های بالقوه افراد را به فعل در آورد .
وی افزود :این مرکز بین کارگاهی برای آموزش ۹۹۱ نفر از همکاران پیش بینی شده است و رشته های آموزشی شامل فن‌ورز شبکه هوایی، فن‌ورز لوازم اندازه‌گیری، فن‌ ورز شبکه هوایی خط گرم ، مأمور فنی خدمات مشترکین، احداث و تعمیر سرویس و نگهداری شبکه‌ها و رعایت ایمنی در شبکه برق است.

عبدالهیان اخذ مجوز و افتتاح  مرکز کار آموزی بین کارگاهی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل  را اتفاقی خجسته در این زمینه دانست و افزود : بهتر است هر سازمانی، مجموعه‌ی تحت امر خود را به طور مستمر آموزش دهد تا شاهد  عملکرد بهتر و  توسعه صلاحیت‌ها و شایستگی کارکنان باشیم .