با رویکرد ایجاد نظام جامع نظارتی

ارزیابی فرآیندهای محوری سامانه های گندزدایی در سطح استان انجام شد

ارزیابی فرآیندهای محوری سامانه های گندزدایی در سطح استان با رویکرد ایجاد نظام جامع نظارتی انجام شد

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، ارزیابی فرآیندهای محوری سامانه های گندزدایی در سطح استان با رویکرد ایجاد نظام جامع نظارتی انجام شد

جلسه ارزیابی مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب خراسان شمالی با حضور برغمدی نماینده مدیرکل دفتر بهداشت و پایش کیفی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

ارزیابی مرکز پایش آبفای استان از فرآیندهای ۷گانه ارزیابی و برنامه ریزی برای ارتباط موثر با دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای استفاده از پتانسیل های موجود، برنامه ریزی بازدیدهای مشترک با مرکز بهداشت و بررسی فرآیندهای برون سپاری در راستای آموزش آبداران در سطح روستاها و ارتباط حداکثری با آن ها و تامین لوازم ایمنی، طی سه روز از شهرستان های شیروان ، بجنورد، اسفراین، مانه و سملقان انجام شد.

نعیمی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان در این جلسه بر اهمیت کیفیت و بهداشت آب تاکید کرد و گفت: تأمین پایدار آب شرب سالم و بهداشتی یکی از رسالت‌های فعالان صنعت آبفا به شمار می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: فعالان صنعت آبفا با همکاری و تعامل با دستگاه‌های ذیصلاح، تمام شاخص‌های کیفی آب شرب را رعایت می‌کنند و آب شرب سالم و بهداشتی با رعایت تمام استانداردهای لازم در اختیار مردم در شهرها و روستاها قرار می‌گیرد.
روحانی سرپرست مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان هم گفت: این ارزیابی در راستای هدفگذاری و تدوین نقشه راه این مرکز با موفقیت انجام شد.

لازم به ذکر است؛ جلسه مشترک ارزیاب شرکت مهندسی آبفای کشور باحضور مدیرعامل، قائم مقام، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب استان و سرپرست مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب خراسان شمالی برگزار شد.