تحول در صنعت برق اصفهان؛

ارزیابی‌ توانیر موتور تبادل دانش و بهبود خدمات

 قائم مقام مدیرعامل توزیع برق اصفهان در اختتامیه ارزیابی توانیر گفت: این نوع ارزیابیها موجب تبادل نظرات و تجربیات شده و در کنار آن نیز موجب افزایش روح همکاری خواهد شد.

ارزیابی‌ توانیر موتور تبادل دانش و بهبود خدمات

نرم افزار رصد در حوزه بهره برداری به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توانیر؛  علیرضا کشانی افزود: آشنایی با روشهای اجرایی دیگر شرکتهای توزیع به طور حتم اتفاقات خوبی را در فرآیندهای سازمانی ما رقم خواهد زد که منشا خیر و اثر خواهد بود.
در ادامه حسینی مهر سرگروه ارزیابان توانیر گفت: این ارزیابیها هم برای شرکتهای توزیع و هم برای ارزیابان بسیار موثر است، چرا که با تبادل تجربیات نه تنها گسترش و توسعه فرایندها و جایگاه صنعت برق را به همراه دارد بلکه به رضایتمندی مردم نیز می‌انجامد.

وی با بیان این که این چک لیست‌ها و خروجی این ارزیابی‌ها می‌تواند برای کل صنعت برق مثمر ثمر باشد، اظطهار داشت: شرکت توزیع برق اصفهان به عنوان پیشور در بین شرکتهای توزیع نیروی برق، اقدامات خوبی در تمام حوزه‌های مورد ارزیابی انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه ماموریتهایی که به شرکتها ابلاغ می‌شود براساس توانمندی‌ها و خروجی این شرکتها است، گفت: باید این تجربیات در اختیار دیگر شرکتهای توزیع قرار گیرد.

حسینی مهر تصریح کرد: یکی از مهمترین ماموریتهایی که به شرکتهای توزیع ابلاغ شده نرم افزار رصد است که انتظار می‌رود پس از بهره‌برداری، قابلیت اعلام زمانهای خاموشی در هر کجای کشور را داشته باشد.