ارزیابی تاسیسات آب گناباد و بردسکن توسط گروه نظارت آبفا کشور

گروه نظارت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه ها و تاسیسات آبرسانی شهرستان های گناباد و بردسکن در خراسان رضوی  بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، در راستای نظارت عالی برنحوه اجرای  پروژه های از محل اعتبارات خشکسالی و تنش آبی ، کارشناسان شرکت مهندسی آبفای کشور از تاسیسات […]

گروه نظارت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه ها و تاسیسات آبرسانی شهرستان های گناباد و بردسکن در خراسان رضوی  بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، در راستای نظارت عالی برنحوه اجرای  پروژه های از محل اعتبارات خشکسالی و تنش آبی ، کارشناسان شرکت مهندسی آبفای کشور از تاسیسات و پروژه های در دست اقدام امور آبفا گناباد و بردسکن در خراسان رضوی  بازدید کردند.
در ا بازدید یک روزه  این گروه از سامانه دوم آبرسانی ، خط انتقال، مخزن ذخیره، ایستگاه های پمپاژ آب و چاه های گچی ، سرپرست امور آبفا گناباد با ارائه گزارشی از روند آبرسانی شهرستان  ، مهمترین مشکل در تامین آب پایدار را فرسودگی خطوط انتقال شهر و روستاها برشمرد.
تیم گروه نظارت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همچنین با حضور در بردسکن  پروژه ها و تأسیسات آبرسانی امور شهرستان شامل خط انتقال آب ، مخزن ذخیره و ایستگاه های پمپاژ را ارزیابی کرد.
در پایان این بازدید ، حسین مهدوی اولیائی مدیر اموربردسکن از فرسودگی خطوط انتقال و شبکه های توزیع  در مجتمع‌های روستایی به عنوان چالش تامین پایدار آب در شهرستان نام برد و اظهار امیدواری کرد با تأمین اعتبار لازم  گام مهمی در تعویض شبکه های فرسوده ، بمنظور جلوگیری از هدررفت و تأمین پایدار آب شرب  برداشته شود.