مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوي

فاز دوم آبرسانی به روستاهای خراسان رضوی اجرایی میشود

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوي از عقد قرارداد فاز دوم اجراي طرح جهاد آبرساني به روستاهاي این استان در روزهاي پاياني سال 1401 خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی از عقد قرارداد فاز دوم طرح آبرسانی به روستاهای این استان در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ خبر داد.

“سید ابراهیم علوی” عقد این تفاهم‌نامه را نقطه عطفی بر پایان ملالت ساکنان مناطق کمتر برخوردار و محروم از آب استان خراسان رضوی دانست و افزود: در فاز نخست طرح محرومیت‌زدایی وزارت نیرو، ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی به روستاهای فاقد آب و محروم این استان درنظر گرفته شد.

وی در ادامه، از تصویب ۱۰هزار میلیارد ریال اعتبار دولتی برای رفع تنش از شهرها و روستاهای استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: بخشی از آن مربوط به شهرستان مشهد است.مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی، بر تسریع طرح‌های آبرسانی به کلیه روستاهای بی‌بهره از آب بالای بیست خانوار تأکید کرد و گفت: زندگی بدون آب بسیار سخت و غیر ممکن است، هر آنچه را که در گذشته تصور آن را نداشتیم امروز به همت مجموعه وزارت نیرو و پرسنل زحمت‌کش شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در حال تحقق است.