با هدف افزایش ضریب اطمینان تامین برق صورت گرفت:

اجرای عملیات احداث کابل ۲۰ کیلو ولت در شهرستان دامغان

 سید محمد حسین ترابی مدیر توزیع برق شهرستان دامغان از اجرای پروژه کابل کشی زمینی و هوایی ۲۰ کیلوولت به منظور بالا بردن قابلیت اطمینان تامین برق مناطق مرکزی شهرستان خبر داد.

اجرای عملیات احداث کابل ۲۰ کیلو ولت در شهرستان دامغان

 سید محمد حسین ترابی مدیر توزیع برق شهرستان دامغان از اجرای پروژه کابل کشی زمینی و هوایی ۲۰ کیلوولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان؛ مدیر توزیع برق شهرستان دامغان اضافه کرد: پروژه انجام شده در منطقه مرکزی دامغان، بین پست های زمینی سعدی و خندق و با مشارکت ۱۵ تن از نیروهای عملیاتی بوده است.

ترابی افزود: اهمیت اجرای این پروژه از آنجایی در توزیع برق شهرستان دوچندان است که بعد از وقفه‌ای طولانی به دلیل موانع و مشکلات شهری نظیر حفاری و … پس از پیگیری‌های مستمر و هماهنگی های صورت گرفته با دیگر دستگاه‌های خدمت رسان علی الخصوص شهرداری دامغان به اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی گفت: نیاز کمتر شبکه زمینی به تعمیر و نگه داری، عدم افت ولتاژ مانند کابل‌های  هوایی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه بین دو پست زمینی برق اعلام شده از مهمترین مزایای احداث کابل کشی زمینی به شمار می‌رود.

ترابی بیان داشت: با این اقدام ۱۰ روزه در مدیریت توزیع برق شهرستان دامغان سه هزار متر کابل زمینی و ۵۰ متر شبکه هوایی فشار متوسط به ارزش بالغ بر هشت میلیارد ریال احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.