اجرای شش پروژه حیاتی شرکت برق منطقه ای فارس، نماد پیشرفت و توسعه صنعتی

دیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس به نگاه ویژه و دستور مقام عالی وزارت نیرو با هدف گذر از پیک بار 1403 اشاره کرد و گفت :

اجرای شش پروژه حیاتی شرکت برق منطقه ای فارس

به گزارش برقاب،مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس به نگاه ویژه و دستور مقام عالی وزارت نیرو با هدف گذر از پیک بار ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت :در این راستا برق منطقه ای فارس در کنار احداث ده ها پروژه جدید تا پیک بار سال آینده با ۶ پروژه به عنوان پروژه های حیاتی، عبور موفق از تابستان پیش رو را هدف گذاری کرده است. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس، یداله حقیقی با تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه اضافه کرد :به محض دریافت ابلاغ وزارت نیرو کمیته ها و کارگروه های فنی تشکیل شد و برنامه ریزی لازم برای اجرای پروژه ها انجام شده است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس ادامه داد :با توجه به اینکه شرکت برق منطقه ای فارس پهناورترین شبکه انتقال برق کشور را تحت پوشش دارد اجرای این پروژه ها می تواند در توسعه زیرساخت ها و کیفیت خدمت رسانی به مردم شریف فارس و منطقه جنوب کشور اهمیت بسزایی داشته باشد.
مهندس حقیقی با قدردانی از تلاش معاونان و مدیران و همه کارکنان شرکت برق منطقه ای فارس اضافه کرد : مدیران و کارشناسان شرکت، روزانه پیشرفت پروژه ها را پیگیری نموده و هر هفته از اجرای پروژه ها بازدید می نمایند و گزارشات بدست آمده نشان می‌دهد اجرای پروژه ها با قدرت تمام در حال انجام است.
این مقام مسئول یاد آور شد : به یاری خداوند متعال پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۳ تعداد ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲۱۷ میلیارد تومان آماده بهره برداری و خدمت رسانی به مردم شریف استان های فارس و بوشهر گردد که پروژه های حیاتی تنها بخشی از آنهاست.