اتمام عملیات تکمیل و ساخت مخزن بتنی ۳۰۰ مترمکعبی روستای شهید دستغیب فیروزآباد

به گزارش روابط عمومی امور آبفا فیروزآباد ، عملیات اجرایی تکمیل و احداث مخزن بتنی سیصد مترمکعبی روستای شهید دستغیب ، با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه فیروزآباد و به همت گروه جهادی شهید چمران و دهیاری  این روستا به اتمام رسید.
علیرضا اکبری مدیر امور آبفا شهرستان فیروزآباد در همین رابطه اظهار داشت : عملیات اجرایی احداث مخزن ذخیره ی روستای شهید دستغیب که در سال ۹۷ از محل اعتبارات عمرانی آغاز شده و طی سه سال پیش به دلیل مشکلات اعتباری ، روند اجرایی آن متوقف شده بود ،  پس از رایزنی با فرماندهی سپاه ناحیه فیروزآباد و تأمین اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه (بالغ بر یک میلیارد ریال) از محل اعتبارات بسیج سازندگی ، عملیات تکمیل این پروژه تحت نظارت فنی امور آبفا شهرستان فیروزآباد انجام گردید که بحمدالله به زودی وارد مدار بهره برداری خواهد شد.  علیرضا اکبری به اهداف ساخت این مخزن نیز اشاره کرد و گفت: افزایش حجم ذخیره آب شرب ، رفع کمبود آب ، تامین فشار شبکه توزیع آب روستای شهید دستغیب و همچنین جلوگیری از هدر رفت آب ، از مزایای ورود این مخزن به مدار بهره‌برداری خواهد بود. وی ادامه داد: با ساخت این مخزن بتنی سیصد مترمکعبی، بهره‌وری و ایمنی تأمین آب آشامیدنی اهالی روستای شهید دستغیب ارتقا می‌یابد.

گزرش روابط عمومی آبفا فارس حاکی است: مدیر امور آبفا شهرستان فیروزآباد از تعامل سازنده سپاه پاسداران تقدیر و اظهار کرد با رایزنی‌های انجام شده امیدواریم در سال جاری شاهد مشارکت چشمگیر بسیج سازندگی در احداث و تکمیل پروژه‌های آبرسانی روستایی باشیم.