مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در آیین انتصاب سرپرست معاون مالی پشتیبانی شرکت عنوان کرد:

ابتکار، خلاقیت و نوآوری، عامل تعیین کننده در توسعه و دستیابی به اهداف است

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت:

به گزارش برقاب، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: ابتکار ، خلاقیت و نوآوری در تمامی حوزه های شرکت ، عامل تعیین کننده و مورد توجه در توسعه و دستیابی به اهداف است و در دنیای امروز اگر نتوانیم با علم روز پیش برویم ، در رقابت جهانی بسیار عقب خواهیم افتاد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ در آیین انتصاب سرپرست معاون مالی و پشتیبانی اینشرکت ضمن تقدیر از زحمات آقای میروانی که به درجه بازنشستگی نائل آمدند. با حکم مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان “عباس رضایی” به عنوان سرپرست این معاونت معرفی شد.

شایان ذکر است پیش از این عباس رضایی سمت مدیر امور مالی شرکت را بر عهده داشته و هم اکنون عضو هیأت مدیره شرکت می باشد.

هیوا لهونیان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در آیین معارفه سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی این شرکت اظهار داشت: امیدواریم با تغییرات صورت گرفته در این ایام، شاهد موفقیت و برنامه ریزی های بیشتر برای توسعه فعالیت های شرکت باشیم.

لهونیان با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در سال های اخیر و در حوزه های مختلف، موفقیت های زیادی را کسب کرده، اظهار داشت: با همکاری و تلاش کارکنان این شرکت توانستیم در طول چند سال اخیر جزو شرکت های برتر در بسیاری از حوزه ها باشیم و امیدواریم از این پس شاهد پیشرفت و ‌توسعه بیش از پیش شرکت باشیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه افزود: تمامی مدیران موظف هستند نارسایی ها و کاستی ها را در بخش های مختلف شناسایی نموده و با برنامه ریزی های منسجم نسبت به رفع آنها اقدام نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: در بعضی از بخش های شرکت نیاز به هماهنگی و انسجام بیشتر درون سازمانی وجود دارد و لازم است با بازنگری و باز طراحی در فرآیندها و در تیم های اجرایی نسبت به اصلاح این بخش ها ، اقدام شود.

این مقام مسئول بر کاربرد ایده های جدید و خلاقانه در انجام امور اشاره کرد و‌ گفت: باید در تمامی حوزه های مختلف بدنبال خلاقیت، تحول و توسعه برای انجام امور باشیم و اهداف و طرح ها مطابق با برنامه های از قبل تعیین شده اجرایی شود.

لهونیان در پایان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های نوین و‌ تکنولوژی های جدید در اجرای برنامه ی شرکت تاکید کرد و گفت: باید تمامی امور را در این عرصه بر مبنای تکنولوژی های جدید و ابزارهای نوین تنظیم‌ و تدوین نماییم تا بتوانیم همپا با علم روز دنیا در مسیر توسعه گام بر داریم.