آیین افتتاح پروژه‌های اصلاح شبکه و انشعابات روستاهای قزاآن و جوینان

آیین افتتاح پروژه‌های اصلاح شبکه و انشعابات روستاهای قزاآن و جوینان، همزمان با آخرین روز هفته دولت برگزار شد.

گزارش برقآب، در مورد آیین افتتاح پروژه‌های اصلاح شبکه و انشعابات روستاهای قزاآن و جوینان است. این مراسم همزمان با آخرین روز هفته دولت برگزار شده و با حضور مقامات محلی و مسئولان شهرستان انجام شده است.

در این مراسم، نماینده مردم شریف نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه شهرستان کاشان و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا حضور داشته اند. همچنین، بخشدار بخش قمصر و جمعی از مسئولان شهرستان و مسئولان محلی نیز در این مراسم شرکت کرده‌اند.

محمدرضا اسدی، مدیرعامل شرکت آبفای کاشان در این مراسم بیان کرده است که این پروژه‌ها به پایداری در تامین و توزیع آب شرب کمک کرده و از هدر رفتن آب جلوگیری می‌کند. طول شبکه اصلاح شده در این روستاها ۲۱۰۰ متر است که شامل لوله‌گذاری با لوله پلی اتیلن با قطرهای ۷۵ تا ۱۱۰ میلیمتر و اصلاح حدود ۱۵۰ فقره انشعاب می‌شود. اسدی اعلام کرده است که این دو پروژه اصلاح شبکه در روستاهای جوینان و قزاآن ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای آبفا هزینه داشته و بهبود ارائه خدمات به اهالی این منطقه را امیدواریم به‌دنبال داشته باشد.

همچنین، مدیرعامل شرکت آبفا اعلام کرده است که پروژه‌های شرکت آبفا همزمان در ۱۹ روستای دیگر نیز به بهره‌برداری می‌رسند و در مجموع ۲۸ هزار روستایی در شهرستان کاشان از خدمات این پروژه‌ها بهره مند می شوند.

در این مراسم، دهیار و شورای اسلامی روستای جوینان نیز به پاس تلاش و قدردانی از خدمات محمد رجبی رئیس اداره آب و فاضلاب قمصر، مسعود خاندایی قمصری تکنسین ناظر بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب اداره آبفای این اداره و آقای کریمی آبدار روستای جوینان با اهداء لوحی از آن‌ها تقدیر و تشکر کرده‌اند.

به این ترتیب، آیین افتتاح پروژه‌های اصلاح شبکه و انشعابات روستاهای قزاآن و جوینان با حضور مقامات محلی و مسئولان شهرستان با موفقیت برگزار شد و امیدواریم که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، خدمات بهتری به اهالی این منطقه ارائه شود.