به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برگزار شد:

آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی

آیین پایانی جشنواره شهید رجایی استان زنجان سال 1401، باحضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار زنجان و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی استان در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، آیت‌ا… خاتمی، نماینده محترم ولی فقیه در استان ، در این آیین با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از فرصت خدمت گفت: قرار نیست فرصت انجام کاری را چند بار داشته باشیم، بنابراین عقل و وجدان اقتضا می‌کند از فرصت خدمت به درستی استفاده کنیم چراکه در پایان مسئولیت‌ها، باید در ۲ عرصه دادگاه افکار عمومی و دادگاه عدل الهی پاسخگو باشیم.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بسیاری از افراد ناتوانی‌های خود را گردن دیگران می‌اندازند، این‌ها همه بهانه و عذر تراشی برای کاستی‌ها و کم‌کاری‌های خودمان است.

منتظر اعتبار دولتی ماندن برای انجام کار، رویه ای منسوخ شده است

استاندار زنجان نیز در این آیین با تاکید بر اینکه مدیران باید قبول کنند که دوره حکومت نفتی در کشورپایان یافته است، گفت: ذهنیت مدیران باید عوض شود و بدانند که عصر بازکردن شیر نفت، فروش و تبدیل آن به دلار و ریال و تقسیم آن به عنوان اعتبارات بین دستگاه‌های دولتی برای انجام امور،  به سر آمده است.

استاندار زنجان با اشاره به گذشت نزدیک به  یک سال از استقرار دولت سیزدهم، گفت: ضمن اینکه باید عملکرد یک سال گذشته خود را مورد ارزیابی قرار دهیم، باید متفاوت فکر کنیم تا بتوانیم در دوره و شرایط جدید کار کنیم.

افشارچی، با بیان اینکه با استفاده از تکنولوژی کارهای بسیاری می‌توان انجام داد که منجر به رفاه مردم و دسترسی آسان به نیازمندی‌ها و گرفتن خدمات بهتر باشد، افزود: به عنوان ساده‌ترین مثال، با استفاده از تکنولوژی می‌توان، از زمان و جهت رسیدن اولین اتوبوس به ایستگاه مورد نظر، اطلاع پیدا کرد که مواردی از این دست می‌تواند برای انجام خدمات بهتر به مردم در اختیار آنها قرار گیرد.

گذر موفق از پیک بار تابستان از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به عنوان میزبان اختتامیه جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ نیز در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگاران حاضر در مراسم، ضمن پاسداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، برگزاری این‌چنین جشنواره‌هایی را یکی از راه‌کارهای سازنده و ارتقا دهنده خدمت‌رسانی دستگاه‌ها دانست و گفت: رقابت ایجاد شده میان دستگاه‌ها موجب ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم شریف کشورمان خواهد شد و شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز به عنوان یکی از دستگاه‌های خدمت‌رسان رضایت مشترکان و مصرف‌کنندگان پرشمار برق در استان را اصلی‌ترین هدف خود می‌داند.

پیام جوادی، گذر موفق و بدون خاموشی از پیک‌بار تابستان ۱۴۰۱ را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت سیزدهم در یک‌سال گذشته دانست و افزود: با تدابیر و برنامه‎ریزی‌های دقیق وزارت نیرو امسال بااینکه مصرف برق در سطح کشور نسبت به پارسال افزایش داشت ولی خوشبختانه هیچ‌گونه خاموشی برای مشترکان برق اعمال نشد و این دستآورد مهم جز با همدلی همه دستگاه‌ها و همراهی مشترکان میسر نبود و این موفقیت یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم است.

گفتنی است در آیین پایانی جشنواره شهید رجایی استان زنجان از مهندس پیام جوادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.