معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای استان تاکید کرد:

آمادگی کامل اکیپ های حوادث و اتفاقات شرکت در کنگره عظیم اربعین

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای استان بر آمادگی کامل اکیپ های حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان در کنگره عظیم اربعین تاکید کرد.

به گزارش برقآب، شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به گزارش روابط عمومی خود اعلام کرد که اکیپ حوادث و اتفاقات حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب با ۴ اکیپ مجهز توسط شرکت پارس کانی آب در تمام ساعات شبانه روزی آماده خدمات رسانی در کنگره بزرگ اربعین هستند. این نشان می‌دهد که این شرکت آب و فاضلاب استان با تمام توان و تجهیزات خود به زائران اربعین خدمات رسانی می‌کند.

یکی از بخش هایی که شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به آن توجه می‌کند، رفع و تعمیرات اتفاقات آب است. این اکیپ ها با نظارت کارشناسان معاونت بهره برداری و توسعه آب، در حوزه های نصب انشعابات مواکب، آب سردکن ها و سرویس های بهداشتی، دستگاه تولید یخ و … خدمات رسانی می‌کنند.

بخش دیگری که به آن پرداخته می‌شود، حفاظت و نگهبانی از تاسیسات پارکینگ شماره ۱،۲ بزرگ اربعین، پایانه برکت و پایانه مرزی مهران است. این اکیپ ها با تجهیزات کامل، به نگهبانی و حفاظت از این تاسیسات می‌پردازند. این امر باعث می‌شود که زائران به راحتی و بدون مشکلات در این مکان‌ها حضور داشته باشند.

همچنین، شرکت آب و فاضلاب استان ایلام پشتیبانی کامل قرارگاه اربعین در حوزه های مختلف را انجام می‌دهد. این شامل نصب انشعابات مواکب، آب سردکن ها و سرویس های بهداشتی، دستگاه تولید یخ و … می‌شود. اکیپ های حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با تجهیزات و امکانات کامل در شهر و مرز مهران مستقر هستند تا به بهترین شکل خدمات رسانی به زائران اربعین را انجام دهند.