آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب در منطقه عصمتیه

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب مشهد از آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب در منطقه عصمتیه در نیمه دوم مهرماه خبر داد. به گزارش روابط عمومی آبفا مشهد، مهندس مهدی حاجی آبادی با اعلام این خبر اظهار داشت: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب منطقه عصمتیه در سال ۱۳۹۸ پس از تصویب […]

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب مشهد از آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب در منطقه عصمتیه در نیمه دوم مهرماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آبفا مشهد، مهندس مهدی حاجی آبادی با اعلام این خبر اظهار داشت: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب منطقه عصمتیه در سال ۱۳۹۸ پس از تصویب طرح منطقه مذکور توسط دفتر فنی این شرکت در اولویت اجرای طرح های فاضلاب شهری قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به توپوگرافی و شیب طبیعی زمین در این منطقه، خطوط جمع آوری شبکه فاضلاب از اراضی سازمان اتوبوسرانی و آموزش و پرورش عبور می کرد لذا شرکت آب و فاضلاب مشهد در خصوص بازگشایی این اراضی اقدام به انجام مکاتبات و پیگیری های لازم با شهرداری، فرمانداری و ادارات مربوطه نمود که متاسفانه بازگشایی اراضی مربوطه به نتیجه نرسید.

مهندس حاجی آبادی ادامه داد: با توجه به درخواست های مکرر مردمی و مشکلات ناشی از دفع غیر بهداشتی فاضلاب، پس از برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان مشاور، دفتر فنی و امور اجرایی، این طرح مورد بازنگری قرار گرفت و با تغییر شیب و مسیر و تصویب طرح، اسناد مناقصه به طول حدود ۱۰ کیلومتر شبکه و ۶۰۰ فقره انشعاب در قالب دو قرارداد تهیه شد که پس از تامین اعتبار از محل منابع داخلی، انجام تشریفات مناقصه آن از نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و به صورت فراخوان عمومی در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر گردید.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب مشهد خاطرنشان کرد: پس از انتخاب و ارزیابی پیمانکاران واجد شرایط و ابلاغ قرارداد به شرکت های پیمانکاری مربوطه، با صدور مجوز شهرداری و راهنمایی و رانندگی، عملیات اجرایی شبکه فاضلاب منطقه عصمتیه از هفته دوم مهر ماه امسال آغاز گردید.