آغاز دومین مرحله از جشن یک هزار روز بدون حادثه

با پایان یافتن اولین مرحله از جشن یک هزار روز بدون حادثه در امور نگهداشت پیشگیرانه شبکه های فشار ضعیف شرق، دومین مرحله از این جشن نیز طی مراسمی آغاز شد. به گزارش دفتر روابط عمومی، در این مراسم پس از قربانی یک رأس گوسفند و اهدای لوح تقدیر به مهندس راد مدیر امور نگهداشت […]

با پایان یافتن اولین مرحله از جشن یک هزار روز بدون حادثه در امور نگهداشت پیشگیرانه شبکه های فشار ضعیف شرق، دومین مرحله از این جشن نیز طی مراسمی آغاز شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی، در این مراسم پس از قربانی یک رأس گوسفند و اهدای لوح تقدیر به مهندس راد مدیر امور نگهداشت پیشگیرانه شبکه های فشار ضعیف شرق و یکی دیگر از همکاران این امور (آقای علی توکلی)، مهندس رمضانی گفت: با توجه به شرایط کاری همکاران و لزوم توجه به نکات ایمنی، به همه نیروهای عملیاتی توصیه می شود تا مسائل ایمنی را رعایت کنند. وی گفت: ایمنی را جدی بگیرید و در همه امور مراقب خود باشید.

وی افزود: از لحظه خروج از منزل و حضور در محل کار باید به مسائل عمومی ایمنی توجه کرد و در کار خود به هیچ وجه عجله نکنید و از اینکه کار بلد هستید، مغرور نشوید. مهندس رمضانی تأمین روشنایی مشترکین در مشهد را مرهون تلاش و زحمات نیروهای برق عنوان کرد و گفت: امروز با تلاش و فعالیت شما، توزیع برق مشهد در میان سایر شرکت های توزیع کشور همواره سرآمد می باشد.