در آیین تجلیل از رابطان روابط عمومی برق تبریز مطرح شد:

آذربایجان‌شرقی با ۴۷۰ مگاوات ناترازی در بخش تولید و مصرف مواجه است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: برای گذر مناسب از حوادث و همراهی بیشتر مردم، باید افکار عمومی را از شرایط موجود و کمبودهای صنعت برق آگاه سازیم و روابط عمومی نقش مهمی در این میان می‌تواند ایفاء کند.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی در نشست با رابطان روابط عمومی واحدهای تابعه‌ی شرکت با بیان اینکه با وجود محدودیت‌، شرکت به توفیقات خوبی طی سال جاری دست یافته است، گفت: از تلاش تمام عزیزان بابت تلاش‌هایشان طی سال ۱۴۰۰ تقدیر می‌کنم.

کاظمی تاکید کرد: چالش‌های صنعت برق با گذشته بسیار متفاوت است و هیچگاه در تاریخ خود با این همه مسائل بحرانی عدیده به طور توامان مواجه نبوده است. در گذشته به اندازه کافی منابع موجود بود ولی رفته رفته محدودیت‌‌های منابع گسترش یافت و از سویی انتظارات مسئولان و مردم نیز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه عدم توازن بین انتظارات و هزینه‌ها روز به روز فاصله یافت و عمیق‌تر شد، ادامه داد: زمستان امسال با مازوت‌‌سوزی و مصرف سوخت‌های فسیلی در نیروگاه از خاموشی جلوگیری شد ولی در سال آینده باز هم به طور جد وارد پیک خواهیم شد و مدیریت شبکه‌ی برق ایران اعلام کرده در آذربایجان‌شرقی در شرایط نرمال، ناترازی وجود دارد.

به گفته‌ی وی؛ امروز باید مردم و مسئولان دیگر از چالش‌های صنعت برق باخبر شوند و شرایط سخت را درک و همراهی کنند و در این مسیر افکار عمومی باید توسط روابط عمومی و رابطان آگاه شده و فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان یادآور شد: باید با طرح‌های خلاقانه بتوانیم جامعه را از لحاظ فرهنگی همسو و همساز سازیم. دنیا دنیای ارتباطات است و باید عملکرد خود و وضعیت موجود را بخوبی به مردم انتقال دهیم و در این راه، مسیر سختی در پیش داریم ولی در صورت فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی مردم، همراهی خوب مردم را شاهد خواهیم بود.