خدمت رسانی آبفای استان اصفهان به مردم

آبرسانی پایدار به ۳ شهر و ۵۱ روستا در تابستان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از آبرسانی پایدار به 3 شهر و 51 روستای منطقه گلپایگان در فصل تابستان در راستای تحقق شعار سال شرکت مبنی بر “جهاد خدمت رسانی به مردم ” خبر داد.

به گزارش برقآب، حسین اکبریان، مدیرعامل آبفای استان اصفهان، درباره تامین پایدار آب شرب در منطقه گلپایگان صحبت کرد. او اعلام کرد که با تلاش کارکنان صنعت آبفا، آب شرب مردم در روزهای گرم سال به صورت پایدار تامین شده است. اکبریان به تدابیری که انجام شده است، اشاره کرد. مانند رفع نقاط ضعف در آبرسانی و استفاده از سیستم های نوین در تصفیه خانه آب. وی بر اهمیت استفاده از سیستم تله متری در تامین آب شرب در منطقه گلپایگان تاکید کرد و تصریح کرد که با این سیستم، تله کنترل و پایش هوشمند شبکه، آب به مشترکین بدون هیچ وقفه ای در فصل تابستان تامین شده است.

در ادامه، اکبریان به تامین پایدار آب شرب در روستاهای منطقه گلپایگان اشاره کرد. او اظهار کرد که با اقداماتی که در قالب طرح های آبرسانی به روستاها انجام شده است، تا ۳ ماه آینده ۱۹ روستای دیگر نیز از آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار برخوردار خواهند شد. با اجرای این طرح، ۴۱ روستا از ۵۱ روستا در منطقه گلپایگان به آب شرب پایدار دسترسی خواهند داشت.

اکبریان همچنین به طرح آبرسانی مجزا به روستاهای شورچه، در و تیکن اشاره کرد. او اعلام کرد که در آینده، آب شرب این روستاها به صورت پایدار تامین خواهد شد.

در نهایت، اکبریان به اهمیت رفع حوادث در کمترین زمان ممکن در بخش آب اشاره کرد. او بیان کرد که با تدابیری که در دستور کار قرار گرفته است، هرگونه حادثه در بخش آب در اسرع وقت مهار شده است. این اقدامات منجر به کاهش هدررفت آب و بهره مندی بهینه از منابع شده و زمینه های تامین پایدار آب شرب برای مردم فراهم شده است.