مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان خبر داد:

آبرسانی به ۵۴ روستا با مشارکت خیّرین آبرسان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اجرای طرح های آبرسانی با مشارکت خیّرین آبرسان در این استان همچنان استمرار داشته و در این راستا بنیاد خیریّه حاج اکبر ابراهیمی آماده آبرسانی به روستاهای بیشتری در استان زنجان است.

 آبرسانی به ۵۴ روستا با مشارکت خیّرین آبرسان در  استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای زنجان؛ «علی محمد نادرخانی» اظهار کرد: با حضور نماینده این موسسه بررسی میدانی آبرسانی به ۵۴ روستای دیگر در استان زنجان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در این راستا تا کنون آبرسانی به ۱۵ روستا در شهرستان زنجان، ۱۸ روستا در شهرستان خدابنده، ۵ روستا در شهرستان طارم، ۳ روستا در شهرستان خرمدره و ۱۳ روستا نیز در سایر نقاط استان مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: این طرح ها در جهت حل مشکل تنش آبی و تامین تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرح های آبرسانی اجرایی می شوند.

نادرخانی یادآور شد: پیش از این آبرسانی به ۴۳ روستای استان زنجان با مشارکت بنیاد خیریّه حاج اکبر ابراهیمی اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح ها اعتباری معادل ۶۵ میلیارد ریال توسط بنیاد حاج اکبر ابراهیمی و ۲۵۰ میلیارد نیز توسط شرکت آب و فاضلاب هزینه شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با اجرای ۵۴ طرح جدید آبرسانی روستایی با مشارکت بنیاد حاج اکبر ابراهیمی جمعیتی افزون بر ۲۱ هزار نفر از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار شوند.

گفتنی است: تا کنون ۶۶ طرح آبرسانی روستایی با مشارکت خیّرین آبرسان در استان زنجان اجرایی شده است.