توزیع برق خراسان شمالی دستگاه برتر جشنواره استانی شهید رجایی

شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی به عنوان دستگاه برتر جشنواره استانی شهید رجایی که هرساله با هدف ارزیابی عملکرد ادارات برگزار می‌شود، برای پنجمین سال متوالی خوش درخشید و به عنوان یکی از ۳ دستگاه برتر استان انتخاب شد. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، پس از بررسی و اعلام […]

شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی به عنوان دستگاه برتر جشنواره استانی شهید رجایی که هرساله با هدف ارزیابی عملکرد ادارات برگزار می‌شود، برای پنجمین سال متوالی خوش درخشید و به عنوان یکی از ۳ دستگاه برتر استان انتخاب شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، پس از بررسی و اعلام نتایج این جشنواره در استانداری، شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی بین دستگاه های اجرایی استان به عنوان دستگاه برتر بر اساس ارزیابی عملکرد سال۹۹ در جشنواره شهید رجایی برگزیده شد.

استاندار خراسان شمالی در این آیین گفت: ۵۰ دستگاه اجرایی استان در کشور جزو دستگاه های برتر بودند یا این که رشد قابل توجهی در شاخص ها در این مدت داشته اند.

«محمدعلی شجاعی» اظهارکرد: دستگاه های اجرایی استان در شرایط سخت تحریم ها و اقتصادی تلاش های مضاعفی داشتند تا توانستند رتبه های خوبی در سطح کشور به دست بیاورند.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد مجموعه اجزای حاکمیت در استان، افزود: در این استان بین اجزای حاکمیت نظام شرایطی ایجاد شده است تا همه دستگاه ها در ارزیابی های سطح کشور از نگاه موفقیت آمیز مسئولان نظام نسبت به آن دستگاه ها برخوردار باشند.

حجت الاسلام «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این مراسم شهید رجایی را الگوی کامل برای مسئولان نام برد و گفت: دغدغه همه مسئولان باید گره گشایی از کار مردم باشد.

حجت الاسلام «اسدالله جعفری» رییس کل دادگستری خراسان شمالی هم با بیان این که مسئولیت و مدیریت در نظام حاکمیت دینی معیار و ملاک خاصی دارد، بیان کرد: ساده زیستی و مردم دوستی معیارهای برجسته و شاخص شهید «رجایی» بود.