۱۲۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در کرمان اجرا شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: 1258 کیلومتر از شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب تاکنون در شهر کرمان اجرا شده است.

به گزارش برقاب: ۱۲۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در کرمان  اجرا شد. علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به موقعیت اقلیمی استان و وجود چالش و تنش در حوزه آب بر اهمیت اجرای  پروژه فاضلاب در شهر کرمان تاکید کرد و افزود:  علاوه بر خطوط شبکه، در فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب نیز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ایم  و این طرح تا نیمه اول سال ۱۴۰۳به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بهره‌مندی از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب را از شاخص‌های مهم توسعه یافتگی شهری عنوان کرد و اظهار داشت:۱۲۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر کرمان ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امید است مشکلات شهروندان با تکمیل و بهره‌برداری کامل از تاسیسات اجرا شده مرتفع شود.
به گزارش برقاب:  علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان  افزود: دراین پروژه ۱۹۶۵ کیلومتر از این شبکه و خطوط انتقال در مجموع باید اجرا شود که تا کنون ۱۲۵۸ کیلومتر آن انجام شده و مابقی در ۱۸ جبهه فعال  در حال انجام است و امیدواریم با صدور به موقع مجوزها از سوی شهرداری روند کار تسریع شود.