مدیر عامل آبفا مازندران:

آبرسانی در کلاردشت در دست اجراست

۳ پروژه آبرسانی در شهرستان کلاردشت در دست اجراست که دو پروژه با بهره مندی بیش از ۳۱۰۰ نفر از کمیت و کیفیت آب آشامیدنی به زودی وارد مدار بهره برداری می شوند.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس بهزاد برارزاده با اشاره به مشخصات پروژه های در دست اجرای آبرسانی در کلاردشت اظهار داشت: عملیات اجرایی مخزن ۲ هزار متر مکعبی لاهو به اتمام رسیده که به زودی بیش ۳ هزار مشترک حوزه شهری کلاردشت از مزایای آن بهره مند می شوند.
وی از آبرسانی فاز دوم « ملک جوب و ارتقای تصفیه خانه کلاردشت » نیز خبر داد و افزود: این پروژه از اعتبارات سفر ریاست جمهوری بهره مند شده و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که تا پایان اردیبهشت بخشی از این پروژه وارد مدار بهره برداری می شود و شرایط آبرسانی و بهره مندی بیش از ۱۸۰۰ مشترک از آب شرب بهداشتی و پایدار در حوزه شهری و روستایی بهتر می شود.
مدیر عامل آبفامازندران به تعویض ۲۱ کیلومتر شبکه آبرسانی فرسوده در قالب طرح محرومیت زدایی نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۳ کیلومتر از این پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به پایان رسیده و هم اکنون ادامه این پروژه در دست اجراست.