۳۸۵۰۰ مشترک جدید تحت پوشش خدمات شرکت آبفا فارس قرار گرفتند

مدیر عامل شرکت آبفا فارس از توسعه ی خدمات این شرکت در استان و تحت پوشش قرار دادن بالغ بر ۳۸۵۰۰ مشترک جدید آب و فاضلاب طی دو سال گذشته خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، علی جان صادق پور، مدیر عامل شرکت آبفا فارس، در ارائه گزارش عملکرد شرکت در بخش‌های آب و فاضلاب در دو سال گذشته، اعلام کرد که بیش از ۳۸,۵۰۰ مشترک جدید آب و فاضلاب در این دوره به تحت پوشش قرار گرفته‌اند. نتیجه توسعه مناسب تأسیسات آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای استان است که به متقاضیان خدمات، ظرفیت‌های واگذاری انشعاب‌های جدید افزایش یافته است. این اقدام همسو با رسالت ذاتی شرکت‌های آبفا بر ارائه خدمات مطلوب آب و فاضلاب به مردم است.

در این راستا، حدود ۳۸,۵۴۸ متقاضی جدید تحت پوشش خدمات رسانی قرار گرفته‌اند. از این تعداد، بیش از ۲۲,۵۴۸ فقره اشتراک آب و فاضلاب در شهرها و بیش از ۱۲,۰۰۰ فقره اشتراک نیز در روستاهای استان به متقاضیان واگذار شده است. این اعداد نشان‌دهنده تلاش شرکت آبفا فارس برای پوشش دادن نیازهای آب و فاضلاب مردم استان است.

بنابراین، می‌توان گفت که تحت رهبری علی جان صادق پور، شرکت آبفا فارس توانسته است بر طبق ماموریت خود، خدمات مطلوبی در زمینه آب و فاضلاب به مردم ارائه دهد. این شرکت با افزایش تعداد مشترکین جدید آب و فاضلاب در شهرها و روستاها، نشان می‌دهد که بهبود زندگی و بهبود سطح خدمات به جامعه برایش اولویت است.

از آغاز سال ۱۴۰۰ تا پایان ۶ ماهه اول سال جاری، تعداد بیش از ۵۲,۳۰۰ مشترک جدید آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای استان تحت پوشش قرار گرفته‌اند. این نشان می‌دهد که تلاش‌های مدیر عامل و کارکنان شرکت آبفا فارس در جهت توسعه و بهبود خدمات آب و فاضلاب در استان به نتایج قابل ملاحظه‌ای منجر شده است.

به این ترتیب، می‌توان نتیجه‌گیری کرد که علی جان صادق پور به عنوان مدیر عامل شرکت آبفا فارس، با ارائه خدمات مطلوب آب و فاضلاب به جامعه و افزایش تعداد مشترکین در استان، نقش مهمی در بهبود عملکرد شرکت و رفع نیازهای جامعه ایفا می‌کند.