مدیر توزیع برق شهرستان قروه گفت:

۲۶۰ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده با کابل خودنگهدار در قروه تعویض شد

بازدید یک هزار و ۷۸۸ واحد از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی رستوران ها و تالارهای قروه و تعویض ۲۶۰ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده با کابل خودنگهدار در قروه، عناوین ۲ خبر کوتاه از شهر قروه است.

 سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان قروه از اجرای هزار و۷۸۸ بازدید مراکز عرضه  فراورده خام دامی رستوران ها و تالارها خبر داد.

پویا علی محمدزاده افزود: ۱۱ پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع و سه مورد واحد عرضه کننده پلمپ شده است.

به گفته وی هزار و ۳۶۱ کیلوگرم فراورده خام دامی غیربهداشتی از ابتدای اجرای طرح تشدید نظام بهداشتی دامپزشکی شهرستان ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۴اسفند ماه سال گذشته تاکنون، شناسایی ‌و از ورود آن ها به بازار مصرف جلوگیری شده است.

وی افزود: در پی تلاش بی‌وقفه اکیپ نظارت بر بهداشت عمومی و فرآورده‌های خام دامی این شهرستان علاوه بر نظارت و ابلاغ تذکرات بهداشتی به متصدیانی که ضوابط بهداشتی دامپزشکی را رعایت نمی‌کنند یک واحد قصابی که مبادرت به کشتار دام در خارج از کشتارگاه و بدون رعایت ضوابط بهداشتی کرده بود پس از طی مراحل قانونی و اخذ دستور قضائی با حضور نمایندگانی از نیروی انتظامی و پلیس اماکن پلمب شد.

محمدزاده در پایان گفت:شهروندان می توانند با سامانه ۱۵۱۲ دامپزشکی تماس بگیرند وتخلفات واحدهای صنفی عرضه کننده فراورده های خام دامی را به این سازمان اطلاع دهند.

۲۶۰ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده با کابل خودنگهدار در قروه تعویض شد

مدیر توزیع برق شهرستان قروه گفت: در راستای اصلاح و تقویت شبکه که به صورت ویژه در سال ۱۳۹۹ در دستورکار شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان قرار گرفت در شهرستان قروه نیز ۲۶۰ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار با تلاش نیروهای سیم‌بان و واحد فنی توزیع برق شهرستان تعویض شد.

فرهاد میمنت آبادی افزود: برای اصلاح و تقویت شبکه اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال و با ۶۰ درصد پیشرفت در کل شهرستان انجام شده است.

به گفته وی رفع ضعف ولتاژ، تقویت شبکه،رفع حریم شبکه،زیباسازی مبلمان شهری و روستایی،حذف شبکه فرسوده و پیشگیری از سرقت شبکه برق را از مزایای تبدیل شبکه عنوان کرد .

میمنت آبادی افزود:در همین راستا از ۱۲۲ روستای شهرستان قروه این پروژه در ۷۳ روستا به صورت ۱۰۰ درصد در قالب طرح جهادی با اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال انجام گرفته است.

شهر قروه در ۹۰ کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.