۲۲۰۳۴ میلیارد ریال پروژه برق منطقه‌ای خوزستان آماده افتتاح در هفته دولت

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: این شرکت ۲۲۰۳۴ میلیارد ریال پروژه زیرساختی برق در هفته دولت آماده افتتاح دارد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اعلام کرد که در هفته دولت، ۲۷ پروژه زیرساختی برق با ارزش سرمایه‌گذاری ۲۲۰۳۴ میلیارد ریال در استان آماده افتتاح است. این پروژه‌ها، تقویت زیرساخت‌های برق در بخش انتقال و فوق توزیع را به همراه دارند. از جمله این پروژه‌ها می‌توان به احداث فاز اول پست ۱۳۲.۳۳ کیلوولت میانگران ایذه به همراه خط ورودی ۱۳۲ کیلوولت این پست، فاز دوم پست ۲۳۰.۱۳۲ کیلوولت سبزآب در اندیمشک، فاز دوم پست ۴۰۰.۱۳۲ کیلوولت شهید هاشمی و افزایش ظرفیت پست ۱۳۲.۳۳ کیلوولت کشاورزی در اهواز، افزایش ظرفیت پست ۴۰۰.۱۳۲ کیلوولت ارجان در بهبهان اشاره کرد.

این پروژه‌ها باعث تقویت زیرساخت‌های برق استان می‌شوند و به تامین برق مصارف جدید کمک می‌کنند. برقراری پست‌های ۱۳۲.۳۳ کیلوولت میانگران ایذه و ۲۳۰.۱۳۲ کیلوولت سبزآب اندیمشک باعث افزایش ظرفیت انتقال برق در این مناطق خواهد شد. همچنین، افزایش ظرفیت پست‌های ۴۰۰.۱۳۲ کیلوولت شهید هاشمی اهواز و ارجان بهبهان باعث تقویت توزیع برق در این مناطق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ضمن اعلام آمادگی شرکت برای افتتاح این پروژه‌ها، تاکید کرد که با افزایش پایداری شبکه برق استان و تامین برق مصارف جدید، عملکرد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بهبود خواهد یافت.