مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز:

۱۷ درصد از مصرف سالانه انرژی در شیراز به بخش صنعت اختصاص دارد

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه حدود ۱۷ درصد از مصرف سالانه انرژی در محدوده تحت مدیریت این شرکت، به بخش صنعت اختصاص دارد گفت: تامین برق صنعتی از اولویت های اصلی توزیع برق در شیراز است.

محمدرضا سلاحی چهارشنبه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی از برخی واحدهای صنعتی در حوزه شهرستان شیراز بازدید کرد و اظهار داشت : صنعت برق، همواره در کنار صنعتگران برای هموار شدن مسیر تولید قرار داشته است.رسالت سازمانی این شرکت، رفع موانع تولید و خدمت در مسیر توسعه صنعتی است.

سلاحی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق شیراز همواره همراهی خود با فعالان تولید و صنعتگران را در عمل اثبات کرده و برای مانع زدایی از مسیر رشد تولید، همکاری کرده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز در حاشیه بازدید از یک واحد صنعتی در حال توسعه، برای تسریع در مراحل اجرایی افزایش قدرت انشعاب مورد درخواست این واحد تولیدی، تاکیدات لازم را مد نظر قرار داد.

سلاحی با توجه به نقش تسهیل گر سازمان بسیج مهندسین در پیگیری و حل مشکلات صنعتگران گفت : در چند ماه اخیر نصب انشعابات ۱۰۷ واحد صنعتی  و رفع عیب ۱۶۰ نقطه سیستم روشنایی معابر در شهرک بزرگ صنعتی شیراز در دستور کار بوده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز گفت:‌با همکاری سازمان بسیج مهندسین ارتباط و تعامل با صنعتگران و رفع موانع با جدیت دنبال خواهد شد.