۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز آبرسانی و رفع مشکلات آب ۸۰ روستای لرستان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، مدیر عامل این شرکت در جلسه غیر حضوری با نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی اشاره ای به مشکلات آبرسانی به روستاهای این شهرستان داشت. حمید رضا کرم وند در این خصوص گفت:شهرستان الیگودرز دارای ۳۲۰ روستا بوده که فقط ۱۱۶ روستای آن تحت […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، مدیر عامل این شرکت در جلسه غیر حضوری با نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی اشاره ای به مشکلات آبرسانی به روستاهای این شهرستان داشت.

حمید رضا کرم وند در این خصوص گفت:شهرستان الیگودرز دارای ۳۲۰ روستا بوده که فقط ۱۱۶ روستای آن تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب می باشد.

کرم وند گفت: تلاش می شود با حفر چاه و احداث مخزن مشکلات آبرسانی این روستاها  برطرف گردد البته همکاری دهیاران و اهالی روستاها با این شرکت درجهت تسریع کار ضروری است.

کرم وند گفت: شرکت  آب و فاضلاب لرستان بیش از۳۵۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی بدهی دارد در حالی که جهت آبرسانی به ۸۰ روستای استان اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان نیاز داریم .

کرم وند گفت:۵۰ روستای محروم که مشکل آب دارند شناسایی شده و امیدواریم که با استفاده از ظرفیت خیرین بخشی از مشکلات برطرف شود.

دکتر محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از تلاش پرسنل شرکت آب و فاضلاب در جهت خدمات رسانی به روستاهای این شهرستان قدردانی نموده و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با این شرکت اعلام نمود.