مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات :

عبور موفق از پیک بار تابستان با ۱۴۰ اقدام کاربردی

نخستین نشست خبری مدیران عامل صنعت برق استان با حضور تعدادی از معاونین و مدیران شرکتهای برق منطقه ای و توزیع نیروی برق و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه،با محوریت عبور از اوج بار تابستان و به منظور تشریح برنامه‌های گذر از پیک بار تابستان برگزار شد.

به گزارش برقآب، مهندس مجید وفایی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان در این نشست اظهار کرد: ۱۴۰ اقدام کاربردی برای عبور موفق از پیک بار تابستان توسط وزارت نیرو تدوین شده است.

وی بیان کرد: همه این ۱۴۰ اقدام بر محوریت تولید و تأمین برق پایدار است تا بتوانیم عبور موفق از پیک بار داشته باشیم و همچنین اقدامات تشویقی خوبی برای مدیریت مصرف برق در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان افزایش سطح پایداری شبکه ،افزایش ظرفیت نیروگاههای حرارتی و مدیریت بار  را از مهمترین اقدامات صنعت برق و شرکت برق منطقه ای سمنان برای گذر موفق از پیک بار تابستان سال جاری برشمرد .

مهندس وفایی بر ضرورت لزوم صرفه جویی در مصرف برق در ایام پیک بار در تابستان امسال تاکید و اظهار داشت : برای گذر از این دوران نیازمند همراهی و همکاری مردم در مصرف بهینه برق در بخش خانگی و صاحبان صنایع بزرگ وکوچک در بخش تولید می باشیم .

در پایان این نشست به پرسش های خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه های مختلف توسط مدیران عامل صنعت برق استان  پاسخ داده شد .