یدار مدیر عامل برق منطقه‌ای سمنان با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت با حضور در باغ موزه دفاع مقدس سمنان با مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان دیدار و گفتگو نمود. مهندس سید علی اکبر صباغ، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با گرامیداشت چهل و […]

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت با حضور در باغ موزه دفاع مقدس سمنان با مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان دیدار و گفتگو نمود.

مهندس سید علی اکبر صباغ، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس از تلاش مجموعه باغ موزه دفاع مقدس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر و تشکر نمود .

وی با اشاره به توجه شرکت برق منطقه‌ای سمنان در اشاعه فرهنگ دفاع مقدس افزود : این شرکت در کنار  انجام وظایف اصلی خود ، درعرصه فعالیت های فرهنگی و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات ارزشمندی به عمل آورده است که جمع آوری خاطرات و عکس های همکاران رزمنده در طول ۸ سال جنگ تحمیلی و ساخت مستند شهیدان همکار شهید قاسمیان و میرحاج از جمله این اقدامات می باشد.

سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی ،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: دفاع مقدس ،قله افتخارات انقلاب اسلامی ایران می باشد که با از خودگذشتگی مردم رقم خورد که  بیداری اسلامی ، ایثار و شهادت طلبی مدافعین حرم ،از شعبات این قله رفیع است.

وی با اظهار تشکر از همکاری و تعامل خوب شرکت برق منطقه‌ای سمنان با این بنیاد گفت :برق منطقه‌ای سمنان به عنوان یک مجموعه پر تلاش در دوران جنگ تحمیلی ،نقش مهم و اساسی در برق رسانی به مناطق جنگی و آزاد شده داشت و هم اکنون نیز در عرصه ایثار و شهادت و ثبت رخدادهای دفاع هشت ساله در بین دستگاه های اجرایی همواره از اولین هاست.

گفتنی ست در این دیدار ، حاضرین ، از مجموعه پارک موزه دفاع مقدس و نمایشگاهی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محوطه این پارک برگزار گردیده  بازدید نمودند.‌