گره گشایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از مشکلات مردم، ستودنی است

سومین نشست میز ارتباطات مردمی با بازدید نماینده ولی فقیه استان از میز شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، در محل مصلای نماز جمعه بجنورد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه استان با حضور در میز ارتباطات مردمی این شرکت، ضمن دیدار با مسئولان، از نزدیک به روند پاسخگویی مدیران شرکت با مردم پرداخت و گفت: برگزاری میز ارتباطات مردمی یکی از راه هایی است که شهروندان استان می توانند با مدیران و مسئولان ارتباط مستقیم داشته و مسائل و مشکلات خود را بدون واسطه مطرح و مطالبه کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرکت های خدمات رسان و به خصوص شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، با وجود نیروهای فنی و پرتلاش، اقدام های جهادی خود را در عرصه های مختلف در استان به اثبات رسانده و خدمات شایسته ای انجام داده است.

وی با بیان این که توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که همه کارکنان باید برای آبادانی کشور تلاش مضاعف کنند، خاطر نشان کرد: امروزه کارکنان دولت خط مقدم پیشرفت و آبادانی کشور و استان هستند و برای محقق شدن این موضوع نباید از هیچ گونه تلاشی فروگذاری شود.

حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» در پایان ضمن قدردانی از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در بر پایی میز ارتباطات مردمی خدمت رسانی به شهروندان استان، با تاکید بر این که همه کارکنان باید تقوا را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند، خاطر نشان کرد: از آن جایی این استان بیش از ۳ هزار شهید و جانباز تقدیم اسلام کرده، شایسته است مسئولان استان همه توان خود را برای حل مشکلات ارباب رجوعان داشته باشند و مدیران استان با در پیش گرفتن نگاه تعاملی و وفاق در ارتباط با شهروندان، با هم افزایی خود مشکلات مردم را به طور شایسته از پیش پا بردارند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در این نشست با قدردانی از بیانات نماینده ولی فقیه استان، با بیان این که سخنان ایشان چشم و چراغ شرکت برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم است، گفت: حضور نماینده ولی فقیه در میز ارتباطات مردمی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی باعث ایجاد امید و مایه مباهات شد و سخنان ایشان، انگیزه مدیران این شرکت را برای حل مشکلات و نیازهای ارباب رجوعان دو چندان کرد.

مهندس «حسن چاهی» ادامه داد: احترام به ارباب رجوع، رسیدگی به شکایات و دغدغه های مردم در حوزه برق، از اولویت کاری این شرکت است و امیدوار هستیم با پاسخگویی به موقع و سریع، موجب رضایت شهروندان استان شویم.