گرامیداشت دهه کرامت در شرکت توزیع برق استان سمنان

مراسم گرامیداشت دهه کرامت و جش میلاد شمس الشموس، انیس النفوس حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، در شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد. امام جماعت این شرکت با بیان این که آغاز دهه کرامت با میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام ا… علیها همراه است گفت: آخرین روز این دهه مصادف با ولادت […]

مراسم گرامیداشت دهه کرامت و جش میلاد شمس الشموس، انیس النفوس حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، در شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد.

امام جماعت این شرکت با بیان این که آغاز دهه کرامت با میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام ا… علیها همراه است گفت: آخرین روز این دهه مصادف با ولادت مسعود حضرت امام رضا(ع) است.

حجت الاسلام طاهریان اظهار داشت: وجود مقدس هشتمین اختر فروزان آسمان امامت و ولایت، لطف ویژه پروردگار متعال به ما مردم ایران و جهان است تا از وجود مقدس آن امام هُمام همواره بهره مند شویم.

وی با استناد به روایتی از حضرت رضا (ع) یادآور شد: فرد مومن همواره سنتی از پروردگار، سنتی از رسول و سنتی از امامش را سرلوحه امور خود قرار داده و آنها را به انجام می رساند.

وی با عنوان این که سنتی که از خدا در مومن وجود دارد، کتمان سرّ و حفظ آبروی مردم است تصریح کرد: مدارا کردن با مردم، سنتی از پیامبر است که در مومن متجلّی می شود و صبور بودن در خوشی و ناخوشی و گرفتاری، سنتی محسوب می شود که یک مومن به امامش تأسی می کند و این سه خصلت که در انسان باشد، مومن واقعی است.

گفتنی است: اجرای برنامه مولودی خوانی و همچنین تقدیر از همکارانی که پیشنهادهای آنان در کمیته عالی نظام پیشنهادها و نوآوری پذیرفته و مصوب گردیده، از دیگر برنامه های این مراسم، به شمار می رود.