گذر از پیک مصرف برق تابستان پیشرو نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت:گذر از پیک مصرف برق تابستان پیشرو نیازمند مشارکت جدی مردم و مسئولان است.

ه گزارش برقاب، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت:گذر از پیک مصرف برق تابستان پیشرو نیازمند مشارکت جدی مردم و مسئولان است.محمود محمودی در دیدار با فرماندار شهرستان اراک با بیان این مطلب افزود: با برنامه ریزی و برنامه‌هایی که برای مدیریت تولید و مصرف برق در کشور صورت گرفت،پیک مصرف ۱۴۰۲ را با شرایط مناسبی سپری کردیم.
وی با اشاره به اینکه پیک مصرف سال ۱۴۰۳ نیز می‌تواند سخت باشد، افزود: ۱۸۰ اقدام برای گذر از پیک مصرف برق سال جاری تعریف شده که امیدواریم با اجرایی شدن آن‌ها پیک امسال را بدون مشکل و با پایداری شبکه برق پشت سر بگذرایم.
محمودی بابیان اینکه طی سال ۱۴۰۲ در شهرستان اراک بیش از ۲۰۶۰ دستگاه چراغ جدید نصب و ۹۰۰دستگاه چراغ فرسوده و پر مصرف به LED تبدیل شد ،افزود: حدود ۱۳۰۰ متر شبکه سرقتی روشنایی معابر هم طی سال گذشته اصلاح شد .
فرماندار شهرستان اراک با اهمیت خواندن خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان به عنوان یک دستگاه خدمات رسان در جهت خدمت رسانی به مردم بیان داشت : مسائل مرتبط با انرژی و سرمایه گذاری های این بخش بسیار وسیع است و همه باید در استفاده بهینه از آن اهتمام جدی داشته باشیم.
امیر هادی افزود:خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان خادمین مردم در صنعت برق با دیگر مراکز خدمت رسان وجود دارد که بسیاری از درخواست های مردمی با همین تعامل دوجانبه قابل رسیدگی است.وی یادآور شد: پروژه انتقال برق برای ابرپروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) عملیات کم‌نظیری بود که ظرف ۴۸ ساعت در بافت پرترافیک و تاریخی شهر اراک صورت گرفت.
هادی تصریح کرد: اجرای طرح بهارستان، اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق روستایی ،بهینه سازی و سرویس چراغ های روشنایی معابر شهرستان اراک از اقدامات ارزشمند شرکت برق است.