مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

کلیه منابع تامین آب شرب ارومیه با تمام ظرفیت در مدار بهره برداری قرار دارند

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از فعالیت کلیه منابع تامین آب شرب ارومیه با تمام ظرفیت خبر داد.

لطیف خوش سیرت افزود : در این راستا تصفیه خانه های شهید باهنر و گلشهر و همچنین ۴۰ حلقه چاه موجود در مدار بهره برداری قرار دارند.
وی، دبی ورودی آب از سد شهرچای به تصفیه خانه گلشهر را یک هزار و ۵۸۵ لیتر در ثانیه اعلام کرد و اظهار داشت : همچنین از محل سد شهرچای ۵۸۴ لیتر در ثانیه به تصفیه خانه شماره یک ارومیه وارد و یک هزار و ۳۲۰ لیتر در ثانیه نیز دبی تولیدی ۴۰ حلقه چاه آب در سطح شهر است.
وی افزود : کارشناسان واحد بهره برداری، اکیپ عملیاتی پیمانکار حوزه بهره‌برداری و نگهداری از کلیه تاسیسات تامین، توزیع و تولید آب نیز نسبت به انجام امورات محوله اهتمام جدی دارند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در خصوص بروز برخی مشکلات اظهار کرد : در برخی مناطق شهر ارومیه که عمدتا نیر مربوط به نقاط هم کد با ارتفاع مخازن موجود بوده، منجر به قطعی یا افت فشار آب در زمان های پیک مصرف گردیده است.
خوش سیرت با دعوت از مردم برای رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف آب، اظهار امیدواری کرد؛ با مشارکت و همکاری آحاد مردم و مشترکین بتوانیم تابستان گرم را بدون دغدغه و هرگونه مشکل سپری کنیم.