کلنگ زنی شش پروژه برق رسانی شهری و روستایی در بهمئی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی شش پروژه برق رسانی روستایی در شهرستان بهمئی این استان خبرداد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، جمال معتمدی زاده در حاشیه کلنگ زنی برق رسانی روستای زورآزما گفت: باهدف اصلاح شبکه های برق، کاهش نرخ تلفات انرژی، تامین برق پایدار، جلوگیری […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی شش پروژه برق رسانی روستایی در شهرستان بهمئی این استان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، جمال معتمدی زاده در حاشیه کلنگ زنی برق رسانی روستای زورآزما گفت: باهدف اصلاح شبکه های برق، کاهش نرخ تلفات انرژی، تامین برق پایدار، جلوگیری از نوسانات برق و کاهش آمار سرقت های شبکه های، شش پروژه برق رسانی روستایی و شهری سیم به کابل در شهرستان بهمئی کلنگ زنی شد.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ها را ۲۰ میلیارد ریال عنوان و اظهارداشت: روستاهای زورآزما، سیدصالح، بوربادی، پا راه اردشیر، دوراک و خردکی روستاهایی هستند که پروژه تغییر شبکه های سیمی به کابلی در آنها اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خانوارهای روستایی که از این پروژه بهره مند می شوند را ۱۰۰ خانوار روستایی عنوان و خاطرنشان کرد: حدود ۷۰۰ مشترک شهری نیز از این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

معتمدی زاده گفت: در اجرای این پروژه ها ۱۹ کیلومتر از شبکه های برق روستایی و شهری در شهرستان بهمئی از سیمی به کابلی تغییر که ۱۰ کیلومتر از این شبکه شهری و ۹ کیلومتر روستایی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت، ۱۶۵ روستا در شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از نعمت برق برخوردار است.