کشف ۲۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در اهواز

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، سرپرست این شرکت گفت: تعداد۲۲دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) در عملیات ماموران انتظامی و با دستور مقام قضایی در کلانشهر اهواز کشف و جمع‌آوری شد. مهردادفارسی مدان افزود: این تعداد ماینر کشف شده از نوع۳ M، T۲, S۹ بودند که در منطقه لشگرآباد اهوازبصورت غیرمجاز در حال استفاده بودند. وی در ادامه […]

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، سرپرست این شرکت گفت: تعداد۲۲دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) در عملیات ماموران انتظامی و با دستور مقام قضایی در کلانشهر اهواز کشف و جمع‌آوری شد.

مهردادفارسی مدان افزود: این تعداد ماینر کشف شده از نوع۳ M، T۲, S۹ بودند که در منطقه لشگرآباد اهوازبصورت غیرمجاز در حال استفاده بودند.

وی در ادامه باتقدیر از همکاری نیروی انتظامی در زمینه کشف و ضبط دستگاههای رمز ارز غیرمجازگفت: ماینرهای کشف شده با همکاری کلانتری ۳۰ اهواز جمع آوری شده است و هر دستگاه ۲ و نیم کیلو وات ساعت، معادل یک دستگاه کولرگازی ۲۴ هزار مصرف برق دارد که فشار زیادیبر شبکه تحمیل و باعث آسیب جدی به تجهیزات و لوازم برقی شهروندان می شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق گزارش دهند.