کسب ۳ رتبه نخست کشوری در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی خبرداد: این شرکت در رقابت با ۱۶۰ شرکت آب و برق زیرمجموعه وزارت نیرو، موفق به کسب ۳ رتبه نخست کشوری در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، کاظم جم […]

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی خبرداد: این شرکت در رقابت با ۱۶۰ شرکت آب و برق زیرمجموعه وزارت نیرو، موفق به کسب ۳ رتبه نخست کشوری در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، کاظم جم با اشاره به اینکه این شرکت در دور اول و دوم این جشنواره نیز با کسب رتبه های اول تا سوم افتخارآفرینی کرده است، اظهار کرد: این رتبه ها در سه حوزه مدیریت و برنامه ریزی، انتشارات و مستند سازی و آموزش به همکاران کسب شد.
وی با اشاره به اینکه همچنین این شرکت موفق به کسب رتبه دوم در شاخص برگزاری جشنواره و نمایشگاه شد، گفت: در این جشنواره ۱۶۰ شرکت زیر مجموعه وزارت نیرو شامل شرکت های آب منطقه ای، آبفا، برق و مدیریت نیروگاه ها برای سومین بار در سطح کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.