کسب مقام برتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس دراولین جشنواره روابط عمومی، هنر مردم داری استان

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در اولین جشنواره روابط عمومی، هنر مردم داری استان در بخش موشن گرافیک شایسته تقدیر شناخته شد و لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در این جشنواره که به منظور ارزشیابی و همچنین توسعه کمی و کیفی فعالیت های روابط عمومی ها برگزار گردید، مستندات ارائه شده مربوط به روابط عمومی در بخش های مختلف توسط هیأت داوران مورد بررسی، اعلام نظر و ارزیابی قرار گرفته و در نهایت روابط عمومی های برتر این جشنواره مشخص شدند.

در بخشی از متن لوح تقدیر جشنواره روابط عمومی، هنرمردم داری که به امضای دکتر محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس رسیده، آمده است:

جناب آقای سید محمد علی نجفی

مدیرمحترم روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس

حضور و درخشش جنابعالی به عنوان ” شایسته تقدیر” بخش موشن گرافیک در اولین جشنواره روابط عمومی، هنر مردم داری را ارج نهاده و توفیق روزافرونتان را در خدمت به مردم و جامعه اسلامی از درگاه خداوند خواستارم . امید است مولفه های مردم داری و تعامل مثبت با رویکرد پیشرفت هرچه بیشتر جامعه اسلامی و فارس عزیز روز به روز در عملکرد مجموعه روابط عمومی های استان فارس تجلی و نمود بیشتری داشته باشد و نظام اداری را در تحقق اهداف انقلاب اسلامی بیش از گذشته یاری نماید.