کسب مقام اول مسابقات کشوری مهارتهای فردی

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری یکی از کارکنان ورزشکار این شرکت موفق به کسب مقام اول مسابقات کشوری مهارتهای فردی در رشته روپایی وزارت نیرو گردید. بنابر این گزارش همکار  ورزشکار آقای داود راد از کارکنان ستادی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری یکی از کارکنان ورزشکار این شرکت موفق به کسب مقام اول مسابقات کشوری مهارتهای فردی در رشته روپایی وزارت نیرو گردید.

بنابر این گزارش همکار  ورزشکار آقای داود راد از کارکنان ستادی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری در اولین دوره مسابقات ورزشی مجازی وزارت نیرو موفق به کسب مقام اول مسابقات رده سنی تا چهل سال شد.

یاد آوری می شود این مسابقات به مناسبت گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق به میزبانی شرکت سهامی برق منطقه ای کرمان برگزار گردید.

قابل ذکر است در پی کسب این عنوان قهرمانی دبیر خانه شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو مدال و حکم قهرمانی را با عنوان کسب مقام اول مسابقات فوتبال مجازی ( روپایی ) برای ایشان به این شرکت ارسال نموده است.

گفتنی است مسابقات ورزشی وزارت نیرو همه ساله در بین شرکتهای آب و برق به صورت حضوری برگزار می شد که به واسطه وجود ویروس منحوس کرونا این دوره مسابقات به صورت مجازی با ارسال ویدئو برگزار و مورد داوری قرار گرفت.

یاد آوری می شود همکار ورزشکار داود راد در دوره قبلی این گونه مسابقات که در استان فارس برگزار گردید مقام نایب قهرمانی مسابقات دومیدانی را کسب کرده بود.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری ضمن عرض تبریک خدمت همکار ورزشکار آقای داود راد آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان و کلیه همکاران ساعی و تلاشگر را در این مجموعه دارد.