عنوان شایسته تقدیر ویژه در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز

شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، موفق به کسب عنوان "شایسته تقدیر ویژه" در ارزیابی عملکرد نماز در سال ۱۴۰۰ گردید و با اهدای لوحی به امضای دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

به گزارش برقآب شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، موفق به کسب عنوان “شایسته تقدیر ویژه” در ارزیابی عملکرد نماز در سال ۱۴۰۰ گردید و با اهدای لوحی به امضای دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

غلامعباس روستایی، دبیر شورای فرهنگی توزیع نیروی برق استان فارس با اعلام این خبر گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد
دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۰ در جهت ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز که بر مبنای طرح جامع نظارت و ارزیابی جشنواره شهید رجایی و سامانه سجاده در دستگاه های اجرایی استان صورت پذیرفت، این شرکت با کسب رتبه عالی به عنوان دستگاه “شایسته تقدیر ویژه” شناخته شد و در همایش تجلیل از دستگاه های برتر استان در زمینه توسعه و ترویج نماز مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای حمیدرضا کریمی فرد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس

اکنون که با عنایت خداوند متعال و الهام از رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توانسته اید رایحه عطرآگین نماز را به مشام جان ها رسانده و در امر ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز ؛ به جهت عملکرد سال ۱۴۰۰ ، رتبه شایسته تقدیر ویژه را کسب نمایید، از تلاش های جناب عالی تقدیر و تشکر می نمایم.