کسب عنوان دستگاه برتر در شاخص عمومی توسط آبفا سیستان وبلوچستان

مدیرعامل آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم تجلیل از دستگاه‌های برتر: با تلاش همکارانم، ۳۹۵ روستا آبرسانی شدند. به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان، هر ساله همزمان با هفته دولت، جشنواره شهید رجایی با هدف شناسایی و تقدیر از تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارتقاء و بهبود عملکرد […]

مدیرعامل آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم تجلیل از دستگاه‌های برتر: با تلاش همکارانم، ۳۹۵ روستا آبرسانی شدند.

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان، هر ساله همزمان با هفته دولت، جشنواره شهید رجایی با هدف شناسایی و تقدیر از تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی برگزار می‌شود. بر این اساس، شرکت آب و فاضلاب استان موفق به کسب عنوان دستگاه برتر در شاخص عمومی شد.
در حاشیه این مراسم، مدیرعامل آب و فاضلاب استان به ارائه گوشه‌ای از اقدامات شرکت آبفا طی سال ۹۹ تاکنون پرداخت و گفت: در سال گذشته به رغم تخصیص ۵۰ درصدی اعتبار و وجود تنگناهای مالی، موفق شدیم به ۱۰۰ درصد تعهدات خود عمل کنیم و طی یک سال با آبرسانی به ۳۳۳ روستا و رفع تنش آبی ۴۳۰ روستا عملکرد قابل قبولی را به منصه ظهور بگذاریم.
وی با اشاره به رشد ۴ درصدی شاخص بهره‌مندی از آب شرب روستایی طی یک سال افزود: این جهش در طول عمر شرکت آبفار بی‌سابقه بوده، بطوریکه مجموعِ ۳ الی ۴ سال گذشته، ۴ درصد ارتقا اتفاق افتاده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان از بهره‌برداری طرح‌های آبرسانی در هفته دولت خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۶۲ روستا به شبکه آب شرب پایدار متصل شدند و ۷۰ روستا رفع تنش شدند
وی در پایان گفت: از زحمات همکارانم که تمام تلاش خود را در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم به کار بستند و در تحقق این گام بزرگ سهیم بودند، تشکر می‌کنم.

این گزارش می‌افزاید، مراسم تجلیل از دستگاه‌های اجرایی استان، به ریاست احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، با حضور جمعی از فرمانداران و مدیران دستگاه‌هایی اجرایی عصر امروز، شنبه، ششم شهریور ماه در سالن فردوسی برگزار شد.