مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان:

کسب رتبه چهارم شرکت توزیع برق استان لرستان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان، مدیرعامل این شرکت ضمن اعلام خبر فوق، گفت: یکی از مهمترین چالش‌های صنعت برق کشور در سال‌های اخیر عبور از پیک بار تابستان بدون خاموشی میباشد و همواره مورد تاکید وزارت نیرو و شرکت توانیر قرار دارد که در این زمینه اقدامات گسترده مناسبی صورت گرفته و نتایج مطلوبی را نیز در بر داشته است.
کسب رتبه چهارم شرکت توزیع برق استان لرستان در عملکرد کاهش پیک بار کشور در سال ۱۴۰۲به گزارش برقاب، شرکت توزیع نیروی برق لرستان، مدیرعامل این شرکت ضمن  اعلام خبر فوق، گفت: یکی از مهمترین چالش‌های صنعت برق کشور در سال‌های اخیر عبور از  پیک بار تابستان بدون خاموشی میباشد و همواره مورد تاکید وزارت نیرو و شرکت توانیر قرار دارد که در این زمینه   اقدامات گسترده مناسبی صورت گرفته و نتایج مطلوبی را نیز در بر داشته است.مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان افزود: خوشبختانه در سال گذشته با برنامه‌ریزی و کارهای که صورت گرفته و اقدامات جهادی و همچنین تلاش نیروهای زحمتکش شرکت  توانستیم رتبه چهارم از بین ۳۹ شرکت توزیع سراسر کشور را در عملکرد کاهش پیک بار کشور در سال ۱۴۰۲ به دست آوریم.مهندس مهران امیری ضمن تبریک کسب این رتبه به همکاران، ابراز داشت: رسیدن به این رتبه حاصل کار یک روزه یا یکساله نبوده بلکه این موفقیت مرهون سال ها کار کارشناسی و انجام برنامه های فرهنگی و اجرایی در طی سالها میباشد که امیدواریم با ادامه این روند بتوانیم در سال های آینده به وضعیت بهتری دست پیدا کنیم.وی همچنین از همکاری و همیاری مردم فهیم استان در رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی تشکر و تقدیر نمود.در ادامه مهندس رستمی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان لرستان گفت: سهمیه تعیین شده برای شرکت توزیع برق لرستان ۸۵ مگا وات تعیین شده بود که با انجام اقدامات کارشناسی و تلاش همکاران و حمایت وپشتیبانی مدیریت محترم عامل اقای مهندس امیری ، توانستیم ۱۱۸ مگا وات کاهش داشته باشیم  و  در بین ۳۹ شرکت توانستیم رتبه چهارم را کسب نماییم .وی  اقدامات انجام شده در به دست آوردن این مقام را در دو بخش قبل از شروع پیک بار و زمان پیک بار اعلام نمود که  بخشی از قدامات قبل از پیک بار را به شرح ذیل اعلام نمود.اقدامات قبل از شروع پیک بار :

  1. –    برگزاری جلسات توجیهی و هماهنگی با مدیران و کارشناسان مدیریت‌های توزیع برق شهرستان‌ها و ستاد.
  2. –    برگزاری جلسات توجیهی برای مشترکین بخش کشاورزی و صنعتی استان .
  3. –    جلسات هماهنگی با مدیران بخش صنعت استان ( مدیر کل صنعت معدن و تجارت ،مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی ، نمایندگان شهرک های صنعتی استان ) برای برنامه‌ریزی چگونگی همکاری در پیک بار.
  4. –    جلسات هماهنگی با مدیران بخش کشاورزی استان (نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و کشاورزان) برای برنامه‌ریزی چگونگی همکاری در پیک بار.
  5. –    اطلاع رسانی و فرهنگ سازی روابط عمومی
  6. –    برگزاری جلسات توجیهی با کارگروه انرژی استان در استانداری
  7. –    عقد تفاهمنامه و ثبت نام تعداد ۱۳ هزار مشترک در سامانه سمپ جهت محاسبه مقدار کاهش پیک .

اقدامات زمان  پیک بار:

  1. –    تشکیل گروه نتایج عملکرد همکاری پیک بار در بخش صنعت با عضویت مسئولین ادارات صنعت ، معدن، تجارت شرکت شهرک‌های صنعتی ونمایندگان شهرکها در پیام رسان ایتا .
  2. –    تشکیل گروه نتایج عملکرد کاهش پیک مدیریت‌های توزیع ، عضویت همه مدیران توزیع شهرستان‌ها و مدیران مربوطه ستادی در پیام رسان ایتا.
  3. –    برقراری تماس تلفنی روزانه در دفتر مدیریت عامل و اعلام نتایج همکاری روز قبل و بررسی دلایل موفقیت یا عدم موفقیت توسط شخص مدیریت عامل، معاونت مشترکین و مدیریت دفتر مدیریت مصرف .
  4. –    اعلام نتایج عملکرد همکاری صنایع و کشاورزی و ادارات به صورت مداوم و روزانه در گروه مربوط ایجاد شده در پیام رسان ایتا .
  5. –    گزارش روزانه مصرف برق استان با اجرای مدیران ستادی شرکت و پخش توسط صدا و سیما با همکاری کامل روابط عمومی .
  • گروه خبری :اخبار