کسب رتبه سوم در بخش ارتباطات درون سازمانی توسط آبفای یزد

شرکت آبفای استان یزد در سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور موفق به کسب رتبه سوم در بخش ارتباطات درون سازمانی با همکار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : سوی صدیقه ببران مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی و رییس ستاد […]

شرکت آبفای استان یزد در سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور موفق به کسب رتبه سوم در بخش ارتباطات درون سازمانی با همکار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : سوی صدیقه ببران مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی و رییس ستاد برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های صنعت آب و برق ، در لوحی صادره از سیاوش پاکدل سرپرست روابط عمومی شرکت آبفای استانی یزد تقدیر و تشکر کرد .
در متن لوح زیر آمده است : سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق ، فرصتی است که تلاش های همکاران ما در روابط عمومی های صنعت را به منصه ظهور رساند و عملکرد آنان را در معرض داوری اساتید نامدار این حوزه قرار داد. جشنواره ای که امید است نوید بخش آینه ای روشن برای کیهن اسلامی عزیزمان باشد و اثار آن بتواند نقشه راه و معیار روشنی برای عملکرد آینده روابط عمومی های صنعت ترسیم نماید .
تلاش مجدانه و موثر شما و کسب مقام سوم در رشته ارتباطات درون سازمانی را در این جشنواره ارج می نهم و امیدوارم در ادامه این مسیر شاهد ارتقای روز افزون عملکرد روابط عمومی های وزارت نیرو در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی باشیم .