کسب رتبه دوم کشوری خراسان رضوی در کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع برق

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی گفت: این شرکت توانست رتبه دوم کشوری را در بيست و هفتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق کسب کند و موفق به دریافت تقدیر ویژه در آیین پایانی این کنفرانس شود.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی، تقی وحیدی با اظهار خرسندی از مشارکت علمی و پژوهشی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در ستاد و شهرستان‌ها در کنفرانس مزبور گفت: هر ساله کنفرانس بین الملللی شبکه های توزیع نیروی برق به میزبانی یکی از شرکتهای توزیع برگزار می‌شود و امسال شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد عهده‌دار میزبانی این کنفرانس بود.

وی با اشاره به پذیرش ۱۷ مقاله علمی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از میان ۵۰ مقاله ارسالی به بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع برق، موفقیت فوق را به عنوان کسب سومین رکورد کشوری همراه با یک رکورد استانی ظرف کمتر از یک سال بی نظیر برشمرد.

وحیدی با تاکید بر لزوم تقویت چارت سازمانی و اختصاص نیرو به دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در راستای جانشین پروری و جلوگیری از فرسودگی شغلی گفت: به استناد تجارب داخلی و بین‌المللی در زمینه سودآور بودن پروژه‌های تحقیقاتی با تمرکز بر رویکرد حل مسائل، توجه ویژه و بیش از پیش همه مدیران ستادی و اجرایی شرکت به مقوله تحقیقات ضروری است تا از این طریق ضمن تداوم کسب افتخارات، در عمل شعار استراتژیک “تلاش همه برای خاص بودن” محقق گردد.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، دلیل مشارکت گسترده کارکنان این شرکت در کنفرانس شبکه های توزیع برق امسال را تشکیل اتاق فکر و برگزاری نشستهای متعدد با همکاران علاقمند در حوزه‌های مختلف ذکر و اظهار امیدواری کرد که در آینده با رفع چالش‌های فراروی دفتر تحقیقات، گامهای اساسی‌تر و مؤثرتری در راستای انجام پژوهشهای کاربردی برداشته شود.

وحیدی با اشاره به فراخوان ثبت اولویت‌های تحقیقاتی در سامانه تحقیقات صنعت برق، ضرورت ثبت اولویت‌های تحقیقاتی برخاسته از چالش‌های فراروی حوزه‌های عملیاتی و ستادی را یادآور شد و گفت: تمرکز همه همکاران در مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بر حل مسائل از نگاه علمی، می‌تواند نقش کلیدی دفتر تحقیقات را بیش از پیش پررنگ نماید و صرفه جویی های کلان اقتصادی را با توجه به لزوم توجه به بهره‌وری منایع انسانی و سازمانی در پی داشته باشد.

شایان ذکر است، بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع برق کشور روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق مشهد در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی برگزار شد.