کسب رتبه برتر محور اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور
کسب رتبه برتر محور اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور
به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقهای استان کردستان، در جلسه شورای اداری و آئین تجلیل از دستگاههای اجرایی برگزیده در بیست و ششمین جشنواره شهیدرجایی که با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمیسازی در سالن پیامبر اعظم(ص)، برگزار شد ضمن اهدای لوح از مدیر عامل این شرکت، تقدیر بعمل آمد.
در بخشی از این لوح که با امضای استاندار کردستان و رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان اعطا شد آمده است:
جناب آقای مهندس آرش آریانژاد
مدیر عامل محترم شرکت آب منطقهای استان کردستان
با سلام
بدینوسیله از اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن دستگاه اجرایی و کسب رتبه برتر محور اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور محترم در فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ تقدیر و تشکر مینمائیم.
امید است با استعانت از درگاه الهی، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای سیاستهای عالیه دولت مردمی، در خدمترسانی بیشتر و بهتر به مردم عزیز استان کردستان، موفق و موید باشید.
اکبر محمدی اسماعیل زارعی کوشا
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استاندار کردستان
و دبیر جشنواره شهید رجائی استان کردستان و رئیس جشنواره شهید رجائی استان کردستان
با حضور معاون مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نیرو
جلسه هماهنگی “تشکیل میز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور به کردستان” برگزار شد
دولت سیزدهم در راستای عمل به شعار دولت مردمی، ابتکارات متعددی از جمله ارتباط چهره به چهره با مردم در سفرهای استانی با حضور وزرا و مسئولان دستگاههای اجرایی در مرکز ارتباطات مردمی برگزار نموده است و این بار نیز برای بار دوم در کردستان میز ارتباطات مردمی صنعت آب و برق برگزار میشود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای استان کردستان، در راستای دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهوری به استان، معاون مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نیرو ضمن تشکیل جلسه در محل این شرکت به بررسی جوانب برگزاری میز ارتباطات مردمی پرداخت.
در این جلسه که روز پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ با حضور معاونین مالی و پشتیبانی، مدیران روابط عمومی، مدیران ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مردمی و مدیران تدارکات و پشتیبانی وزارت نیرو برگزار شد، محمد سیاوشی ضمن تعریف ساختار اجرایی برنامه، گفت: پاسخگویی و حل مشکلات مردم در حوزهی انرژی، در میز خدمت ارتباطات مردمی وزارت نیرو از اقدامات قابل توجه دولت مردمی به مردم شریف کردستان است.
معاون مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نیرو، افزود: دیدار چهره به چهره با مردم میتواند فاصله مردم با مسئولین را کم کند و ما برای مدت سه روز در خدمت مردم شریف استان، خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: به منظور خدمترسانی شایسته به مراجعین گرامی، بمحض تعیین محل برگزاری میز ارتباطات مردمی، موضوع از طریق رسانههای عمومی به اطلاع مردم خواهد رسید.
در ادامه این جلسه ۲ ساعته اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری هرچه بهتر میز ارتباطات مردمی صنعت آب و برق استان کردستان، پرداختند.
ارسال دیدگاه