کسب رتبه برتر شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در حوزه آمار و برنامه ریزی

امیر جهانشاهی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از انتخاب این شرکت به عنوان شرکت برتر در حوزه آمار و برنامه‌ریزی در همایش گرامیداشت روز آمار و برنامه ریزی در دانشگاه شهید باهنر کرمان خبر داد.

کسب رتبه برتر شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در حوزه آمار و برنامه ریزی

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، به مناسبت روز آمار و برنامه ریزی طی مراسمی که در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور دکتر حسین وزیری معاون توسعه مدیریت و اموراستان های مرکزآمارایران و محمدرضا وحیدی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، از مهندس محمد سلیمانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان به عنوان مدیر برتر در حوزه آمار و برنامه ریزی تشکر و قدردانی گردید.

در لوح کسب رتبه برتر که به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان به صورت مشترک توسط رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان و رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان اهدا گردید، از تلاش های محمد سلیمانی در انجام امور و اهتمام در بکارگیری شیوه های بهتر برای ارائه آمارهای صحیح، به موقع و بروز جهت تحقق شعار “حکمرانی داده محور” تشکر و قدردانی گردید.
شایان ذکر است که مهندس سید محمد جهادی معاون هماهنگی شهرستان ها به نمایندگی از مدیرعامل در این مراسم لوح تقدیر را دریافت کرد.