کسب رتبه برتر توزیع برق استان مرکزی در جشنواره شهید رجایی

در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی ،طی مراسمی لوح تقدیر و تندیس این جشنواره از سوی "فرزاد مخلص الائمه"استاندار مرکزی به"محمود محمودی "مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به عنوان مدیر موفق در جلب مشارکت نخبگان اهدا شد.

به گزارش برقآب، به نقل از در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی ،طی مراسمی لوح تقدیر و تندیس این جشنواره از سوی “فرزاد مخلص الائمه”استاندار مرکزی به”محمود محمودی “مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به عنوان مدیر موفق در جلب مشارکت نخبگان اهدا شد.
در لوح تقدیر آمده است:بی شک وجود نظام کار آمد اداری و اثر بخش،یکی از مولفه های مهم پیشرفت و تحقق وظایف و ماموریت های دستگاه های اجرایی است.
بدین وسیله از اهتمام مجدانه و تلاش های جنابعالی و همکاران خدوم آن دستگاه در جهت تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری ،اجرای برنامه های دولت مردمی و کسب مدیر موفق در جلب مشارکت نخبگان در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ تشکر و قدردانی نموده و امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد هر چه بهتر امور محوله و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیش از بیش موفق و موید باشید.

گفتنی است ،بخش توزیع وظیفه سنگین صیانت از حقوق مردم و صنعت برق را بر عهده دارد، زیرا مردم‌داری و پاسخگویی به ذینفعان به بخش توزیع محول شده است که این مهم جز با مشارکت مردم و مسئولان محقق نخواهد شد.

هم اکنون بیش از ۸۰۲ هزار مشترک در سطح استان در بخش‌های خانگی، کشاورزی، صنعتی، تجاری، عمومی و سایر مصارف از خدمات صنعت برق بهره‌مند هستند.