کسب رتبه اول توسط شرکت توزیع نیروی برق زنجان در بین ۳۹ شرکت توزیع برق کشور

در بررسی عملکرد شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور در شاخص های کلیدی در سال ۹۹ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان  با کسب امتیاز۴۶/۷ رتبه نخست را دربین ۳۹ شرکت توزیع نیروی برق کشور به‌دست آورد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، این پایش با هدف بهبود هرچه بیشتر شاخص‌ها و […]

در بررسی عملکرد شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور در شاخص های کلیدی در سال ۹۹ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان  با کسب امتیاز۴۶/۷ رتبه نخست را دربین ۳۹ شرکت توزیع نیروی برق کشور به‌دست آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، این پایش با هدف بهبود هرچه بیشتر شاخص‌ها و نیل به اهداف آرمانی ، حرکت شتابان این بخش از صنعت برق در ریل توسعه و پیشرفت انجام شد.

 پایش شاخص‌محور عملکرد شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور در حوزه‌های امور مشترکین، مهندسی و بهره‌برداری یکی از ویژگیهای این ارزیابی بوده است.

در این پایش ۲۰ شاخص منتخب از حوزه های برنامه ریزی و نظارت راهبردی، مهندسی و راهبری شبکه، هوشمندسازی و امورمشتریان جهت ارزیابی شرکت های توزیع در نظر گرفته شده است. در

انتخاب شاخص ها به این مهم توجه شده است که بتوان مقادیر کمی آن‌ها را از سامانه های برخط، صورت‌های مالی شرکت های توزیع نیروی برق، گزارشات هیات مدیره به مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت های توزیع و آمار تفصیلی صنعت برق ایران در بخش توزیع در سال۱۳۹۹ استخراج نمود.

در گزارش این پایش که رتبه نخست آن به شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تعلق گرفته است، این شرکت در شاخص‌های استراتژیک ازجمله رؤیت پذیری بالای بار مشترکین، وصول بالا، مشارکت بالا در مدیریت پیک بار و هزینه واحد احداث شبکه فشار ضعیف، بالاترین نمره را در میان شرکت‌‎های توزیع نیروی برق کشور کسب کرد.