کاهش ۶ مگاواتی صنایع استان در هفتمین روز از هفته مدیریت مصرف

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی بر توسعه اقتصادی و حقوق شهروندان استان با کمک مدیریت مصرف برق تاکید کرد

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ در هفتمین روز از هفته مدیریت مصرف برق، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی بر رفع موانع تامین برق صنایع تولیدی در راستای رشد و توسعه اقتصاد شهروندان استان تاکید کرد.
مدیر عامل این شرکت ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان و هم چنین آغاز دهه امامت و ولایت و هم چنین نامگذاری هفتم تیرماه در هفته مدیریت مصرف به عنوان “مدیریت مصرف برق؛ اقتصاد و حقوق شهروندی” با بیان این که اقتصاد و حقوق شهروندان دو روی یک سکه هستند، خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های اصلی این شرکت حمایت همه جانبه برای تامین برق صنایع تولید استان است تا با افزایش تولیدات خود، رشد و توسعه اقتصادی استان را رقم بزنند.
مهندس “حسن چاهی” با قدردانی از یک هزار واحد تولیدی که به عنوان روبنای اقتصاد استان فعالیت کرده و از برنامه های مدیریت مصرف این شرکت حمایت کرده اند، گفت: پیک برق روزانه صنایع استان حدود ۳۳ مگاوات است که خوشبختانه با همکاری آنان و تمهیدات صورت گرفته توسط این شرکت با اجرای برنامه مدیریت اضطراری بار و از طریق راهکارهای مدیریت مصرف، امروز هفتم تیرماه ۶ مگاوات کاهش مصرف داشتیم.
وی با بیان این که مدیریت مصرف انرژی در بخش صنایع استان علاوه بر این که بر کاهش هزینه های آنان بسیار موثر است، کمک شایانی به تامین برق مستمر برای سایر بخش ها و هم چنین مدیریت اضطراری بار شبکه می کند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی برای رفع موانع تامین برق صنایع تولیدی استان از هیچ اقدامی فروگذاری نمی کنند و همه تلاش این شرکت بر آن است که چتر حمایتی خود را برای تمام مشترکان به خصوص صنایع گسترش دهد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با ابزار امیدواری از طرح سراسری پاداش ۲۰ برابری مشترکان خانگی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه ریزی کاربردی، بلند مدت و مدبرانه، و هم چنین همکاری و مسئولیت پذیری همه شهروندان امسال نیز مانند سال گذشته گذر موفقی از پیک برق تابستان داشته باشیم.