ویژه جوانان آبفای استان اصفهان

کارگاه آموزشی «هنر پیشنهاد نویسی، طرح و حل مسئله» برگزار شد

به همت مشاور مدیرعامل در امور جوانان و با هدف نیل به اهداف شرکت در راستای شعار سال و افزایش بهره وری، کارگاه آموزشی «هنر پیشنهاد نویسی، طرح و حل مسئله» ویژه جوانان آبفای استان اصفهان برگزار شد. به گزارش برقآب، در این کارگاه، معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان گفت: از آنجاییکه […]

به همت مشاور مدیرعامل در امور جوانان و با هدف نیل به اهداف شرکت در راستای شعار سال و افزایش بهره وری، کارگاه آموزشی «هنر پیشنهاد نویسی، طرح و حل مسئله» ویژه جوانان آبفای استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش برقآب، در این کارگاه، معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان گفت: از آنجاییکه برگزاری کارگاه های آموزشی برای جوانان و نخبگان شرکت، زمینه ساز ارتقای سطح دانش کارکنان می شود، این مهم در دستور کار معاونت منابع انسانی قرار دارد.

کاظم جعفری با بیان تاکید مدیرعامل آبفای استان اصفهان بر مشارکت جوانان در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها اعلام کرد: این کارگاه آموزشی با هدف بهره مندی از ظرفیت جوانان و نخبگان در مسیر دستیابی بهتر و سریع تر شرکت به دانش روز دنیا برگزار گردید و این معاونت از طرح ها و پیشنهادات سازنده کارکنان که اجرای آن منجر به افزایش بهره وری نیروی انسانی و به تبع آن ارتقاء شرکت شود حمایت خواهد کرد.

درادامه مشاور مدیرعامل در امور جوانان آبفای استان اصفهان بیان داشت: در اسفند ماه سال گذشته و در جهت محقق شدن شعار سال، شناسایی، جمع آوری ایده ها و نظرات سازنده از سوی جوانان شرکت و افزایش بهره وری، اولین گردهمایی جوانان شرکت با حضورمدیرعامل برگزار شد که نتایج بسیار مطلوبی در برداشت.

امید ترویجی با بیان اینکه در این گردهمایی ، ۲۲۰ پیشنهاد از سوی ۱۱۰ نفر از جوانان ارائه شد خاطرنشان ساخت: این کارگاه آموزشی با هدف یادگیری هر چه بهتر جوانان و نخبگان شرکت با چگونگی ارائه پیشنهادات سازنده، افزایش زمینه های هم اندیشی آنان ، طرح و حل مسائلی که در حوزه تخصصی آنها وجود دارد، برگزار شد .

وی با اشاره به تاکید مدیر عامل شرکت بر برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و کاربردی برای کارکنان درسطوح مختلف در مشاغل گوناگون تصریح کرد: نیروهای انسانی خالق و متعهد از سرمایه های بی بدیل هر شرکت و سازمان محسوب می شوند و تلاش می شود ارائه راهکارهای خالقانه و دیدگاه های جدید از سوی کارکنان به منظور بهبود کارها که در واقع همان ارتقای بهره وری است در بین کارکنان ترویج یابد.

همچنین دکتر سعید فتح الهی راد، مدرس دوره، در این کارگاه علاوه بر بیان تفاوت های پیشنهاد و ایده، به عوامل موثر و مهم در نظام پیشنهادات، طرح و حل مسئله پرداخت و ایده پردازی را به ماهیگیری تشبیه کرد که از دریای اطلاعات، مطالعات و اتفاقات روزانه، می تواند ایده های نو را همچون ماهی صید کند.

وی بیان داشت ارائه ایده های نو الزاما نمی بایست در سطح کلان باشد و قدم های کوچک و مستمر در طول زمان می تواند تاثیر به سزایی در ارتقاء و پیشرفت داشته باشد.

گفتنی است : به مناسبت برگزاری کارگاه آموزشی» هنر پیشنهاد نویسی، طرح و حل مسئله « در هفته صرفه جویی ، در این برنامه با برگزاری مسابقه ای، به ۲۰ نفر از افراد حاضر که در خصوص مدیریت بهینه مصرف آب پیشنهادات سازنده ای ارائه دادند جوایزی اهداء شد.