کارگاه آموزشی بررسی و تست دستگاههای اندازه گیری

به گزارش روابط عمومی و آمورش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، کارگاه بررسی و تست دستگاههای اندازه گیری منابع تامین آب برگزار گردید. رئیس گروه کاهش آب بدون درآمد این شرکت از برگزاری کارگاه آموزشی بررسی و تست دستگاههای اندازه گیری منابع تامین خبر داد. حسین گنجی هدف از برگزاری این […]

به گزارش روابط عمومی و آمورش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، کارگاه بررسی و تست دستگاههای اندازه گیری منابع تامین آب برگزار گردید.

رئیس گروه کاهش آب بدون درآمد این شرکت از برگزاری کارگاه آموزشی بررسی و تست دستگاههای اندازه گیری منابع تامین خبر داد.

حسین گنجی هدف از برگزاری این کارگاه را پایش دقیق منابع آب با دستگاههای اندازه گیری عنوان نمود.

مهندس گنجی گفت: این کارگاه آموزشی با هماهنگی معاونت بهره برداری و توسعه آب به صورت تئوری و عملی در محل چاه شماره سه ستاد شرکت آب و فاضلاب استان با نصب سنسورهای دستگاههای اندازه گیری بر روی خط انتقال برگزار شد.

نامبرده افزود: همچنین در این کارگاه آموزشی سعی شد گروه آب بدون درآمد و رابطین امور آب و فاضلاب شهرستانهای اردل _ بروجن –  فارسان و کیار در زمینه های روشهای اندازه گیری آبدهی چاهها و خطاهای احتمالی مربوطه به تبادل نظر بپردازند و آموزشهای لازم را نیز دریافت نمایند.

وی درپایان یاد آوری کرد پایش و دبی سنجی از منابع آبی شهرها و روستاهای استان به صورت دوره ای و در جهت برنامه ریزی برای تامین و توزیع عادلانه آب پایدار برای مشترکین شرکت آبفا در سراسر استان انجام می شود.